  • 21. Data: 2023-10-14 21:17:57
    Temat: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V?
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    > W dniu 14.10.2023 o 20:02, Paweł Pawłowicz pisze:
    > '...]

    > Jeśli kupił taki to może mieć.
    > https://www.energotytan.com.pl/pl/woltomierz-cyfrowy
    -penelowy-wskaznik-napiecia-3f.html

    Dostępność: brak towaru
    I brak jakichkolwiek parametrów.

    P.P.

  • 22. Data: 2023-10-14 21:33:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.10.2023 o 21:17, Paweł Pawłowicz pisze:

    -penelowy-wskaznik-napiecia-3f.html

    > Dostępność: brak towaru
    > I brak jakichkolwiek parametrów.

    Rynce opadajo. Nie sprawdzałem stanu magazynowego. Podałem, że można
    taki kupić.

    Jak to się robi? Wpisujesz w google woltomierz 3F i przechodzisz na
    grafikę. Obczajasz podobny obrazek i klikasz (15sekund).

    https://ampershop.pl/6005312-woltomierz-3-fazowy-cyf
    rowy-modulowy-100-300v-ac-dokladnosc-05-truerms-dmv-
    3t

    Tym razem dodałem do koszyka i jest...ale można to samo z Allegro.

    OWMORDĘ!

    11 ofert
    https://allegro.pl/produkt/woltomierz-cyfrowy-f-f-dm
    v-3t-6a076857-f1ef-4f98-8f17-4e7016928b83

    zasilanie 230V AC
    zakres wskazań 3×[0÷600V]
    dokładność wskazań 1%
    wyświetlacz 3× segmentowy LED 14×8mm
    pobór mocy 3VA
    temperatura pracy -5÷50°C
    przyłącze zaciski śrubowe 1,5mm?
    wymiary 96×96×92mm
    otwór montażowy 92×92mm

    Można? Można.

    Tak, wiem, można napisać na NNTP i udawać niedojdę :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2023-10-14 21:38:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > otwór montażowy 92×92mm
    >
    > Można? Można.
    >
    > Tak, wiem, można napisać na NNTP i udawać niedojdę :D

    Upss, zapomniałem i pewnie zapytasz, jakie czary trzeba odwalić, żeby
    się dostać do producenta po inne pliki/sryki.

    Proste. Wpisujesz nazwę miernika w google i masz stronę producenta:

    https://www.fif.com.pl/pl/multimetry-amperomierze-i-
    woltomierze/250-wskaznik-napiecia-dmv-3t.html

    Pasi?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2023-10-15 12:43:55
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

> [...]
    >
    > https://www.fif.com.pl/pl/multimetry-amperomierze-i-
    woltomierze/250-wskaznik-napiecia-dmv-3t.html

    Co nie zmienia w niczym faktu, że dałeś odnośnik co fikcyjnej oferty. Na
    domiar złego nie spełniającej oczekiwań Autora wątku, który chciał 0.4%.
    Tu masz 1%
    A nieco kultury też by Ci się przydało.

    P.P.

  • 25. Data: 2023-10-15 12:58:52
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 12.10.2023 o 18:29, PeJot pisze:
    > Niestety. Ale działań raczej nie podejmą na podstawie wskazań
    > amatorskiego sprzętu.

    u mnie podjęli jak dostali parę miesięcy logów z upsa, ale chodziło głównie o
    sekundowe
    zaniki zasilania do kilku razy dziennie

    jakieś rażące rozbieżności, w stylu 190v/260v też przyjmują na podstawie 'byle czego'

    tauron

  • 26. Data: 2023-10-15 13:18:30
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    PeJot napisał(a):

    > Inna sprawa, że jakoś nie mogę sobie wyobrazić że jakieś ustrojstwo nie
    > chce pracować przy Un-10%.

    Zależy jak skomplikowane. Raz spotkałem urządzenie przemysłowe które
    przy zbyt niskim napięciu 3F przerywało pracę. Może dlatego że miało pompkę
    i ilość tłoczonego materiału była dość krytyczna dla procesu.
    Urządzenie niby miało zabezpieczenie przed niskim napięciem, niestety
    nie powiadamiało usera o przyczynie wstrzymania pracy.

    Przyszedł elektryk, coś pogrzebał i było oki.

  • 27. Data: 2023-10-15 13:26:31
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 15.10.2023 o 13:18, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    > Urządzenie niby miało zabezpieczenie przed niskim napięciem, niestety
    > nie powiadamiało usera o przyczynie wstrzymania pracy.

    Zapewne tak sobie wymyślił projektant, który przy Un-ileśtam % wyłączył
    proces. Pewnie mógłby kombinować lepiej, ale budżetu brakło.

    > Przyszedł elektryk, coś pogrzebał i było oki.

    Co wskazuje na awarię sieci a nie urządzenia.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 28. Data: 2023-10-15 13:53:28
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.10.2023 o 12:43, Paweł Pawłowicz pisze:
    [...]
    > Co nie zmienia w niczym faktu, że dałeś odnośnik co fikcyjnej oferty.

    Nie do fikcyjnej oferty a do produktu, który istnieje. Mogłem zamieścić
    tylko sam tekst "są woltomierze o większej dokładności/rozdzielczości" i
    spełnić tym samym 90% kretyński odpowiedzi na news...albo dać link do
    obrazka i zrobić z siebie większego idiotę. Podałem link do modelu a nie
    do zakupu i nie sprawdzałem, czy jest w magazynie. Pewnie byś oczekiwał,
    że ode mnie dostaniesz jeszcze rabat i na czerwonym dywanie kurier rzuci
    Ci pod drzwi.

    > Na
    > domiar złego nie spełniającej oczekiwań Autora wątku, który chciał 0.4%.
    > Tu masz 1%

    Chyba coś pomyliłeś. Tytuł i oczekiwania autora wątku nie zawierają się
    w procentach DOKŁADNOSCI a wskazaniu rozdzielczości. Może coś
    przegapiłem ale nie widziałem, żeby pytał o procent dokładności w tym
    wątku w sensie błędu pomiaru.

    Masz jak "wół" napisane 1V a nie 0.1%

    > A nieco kultury też by Ci się przydało.

    Kultura działa w dwie strony, skoro mamy takie same Internety to
    niekulturalne jest czepianie się, że czegoś nie ma w magazynie danej firmy.

    Sumując: Podałem linki, wskazałem rozwiązanie a Ty się buldoczysz.
    Mogłeś sam znaleźć i zaproponować.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 29. Data: 2023-10-15 15:12:09
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 15.10.2023 o 12:58, m4rkiz pisze:

    > u mnie podjęli jak dostali parę miesięcy logów z upsa, ale chodziło
    > głównie o sekundowe zaniki zasilania do kilku razy dziennie

    I co zrobili? Mnie odpisali, że sekundowy zanik nie jest zanikiem. Kup
    se pan UPSa.

    Paweł

  • 30. Data: 2023-10-15 15:16:03
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

> [...]
    > w procentach DOKŁADNOSCI a wskazaniu rozdzielczości. Może coś
    > przegapiłem ale nie widziałem, żeby pytał o procent dokładności w tym

    Jak wół napisane "dokładności <=1V", co daje z grubsza 0.4%.

    P.P.