  • 11. Data: 2012-02-23 17:35:22
    Temat: Re: Jaki używany Android
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    http://sites.google.com/site/cenytelefonow/

  • 12. Data: 2012-02-23 19:00:44
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 16:19:20 +0100, Amir napisał(a):

    > Zdecydowanie za mało, jak wrzucisz naviagację skypa i kilka drobnych
    > niezbędnych aplikacji
    > to juz zaczyna się problem.

    Nawigację to ja ma w N8 oraz w Modecom, Skypa nie używam.
    Najwazniejsze dla mnie w telefonie to blokada połączeń, nagrywanie rozmów,
    przełącznik profili oraz wyświetlanie sms na ekranie bez zbędnego klikania.
    Wczesniej kolega napisał, że miał 40 do 50 aplikacji i dopiero zaczynały
    się schody. Myślę, że dla mnie wystarczy a jak będę mądrzejszy to wgram
    jakis gotowany rom (czy coś tam), i powinno byc ok.
    Jestem zdecydowany na ten telefon, dziękuje wszystkim za pomoc.
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 13. Data: 2012-02-23 19:47:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 14:23:43 +0100, atm napisał(a):

    > W przypadku Desire musisz byc jednak swiadom smiesznie malej ilosci
    > pamieci na aplikacje. Sa oczywiscie sposoby obejsca tego ograniczenia,
    > jednak sam tego nie testowalem i nie wiem na ile dobrze zastepuja one
    > fizyczna pamiec.

    Zupełnie dobrze. Korzystając z ROMu Runnymede mam ponad 500MB na aplikacje,
    wydajność jest w porządku. Za jakiś miesiąc pewnie będę sprzedawał, tak
    swoją drogą.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 14. Data: 2012-02-23 19:49:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 23.02.2012 20:00, Błażej pisze:

    > Nawigację to ja ma w N8 oraz w Modecom, Skypa nie używam.
    > Najwazniejsze dla mnie w telefonie to blokada połączeń, nagrywanie rozmów,
    zapomnij. dużo kombinacji z modyfikowanym softem
    > przełącznik profili oraz wyświetlanie sms na ekranie bez zbędnego klikania.

    Sprawdź czy takie porgramy istnieją i jak działają. najprawdopodobniej
    bedziesz miał tak: budzik - program. wyłącznik czegośtam - program.
    zegraek program. itd
    > Wczesniej kolega napisał, że miał 40 do 50 aplikacji i dopiero zaczynały
    > się schody.

    to nie otochodzi. włączysz jakiś program, np opere, potem przyjdzie
    rozmowa, włączasz opere.. a tu strona startowa, bo pamięci brakło i
    system ją ubił. Co jak tak zrobi z programem do nagrywania rozmów?

    ToMasz

  • 15. Data: 2012-02-23 20:15:36
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 20:49:14 +0100, ToMasz napisał(a):

    > zapomnij. dużo kombinacji z modyfikowanym softem
    Ktoś wcześniej napisał, że wystarczy wgrać jakis gotowany rom i po sprawie.
    Jeśli okaże się niewypałem to go sprzedam i więcej Androida nie kupię :)
    Jak pisałem wczesniej ten telefon ma mi posłużyć do bliższego poznania
    Androida. Albo sie do niego przekonam (system), albo nie i będę dalej
    używał telefonów z Symbianem, który bardzo mi odpowiada.

    > Sprawdź czy takie porgramy istnieją i jak działają. najprawdopodobniej
    > bedziesz miał tak: budzik - program. wyłącznik czegośtam - program.
    > zegraek program. itd
    Tu mnie kolega zaskoczył. Przecież wszędzie dookoła piszą, że na Androida
    jest mnóstwo programów. Chyba coś takiego znajdę?

    > to nie otochodzi. włączysz jakiś program, np opere, potem przyjdzie
    > rozmowa, włączasz opere.. a tu strona startowa, bo pamięci brakło i
    > system ją ubił. Co jak tak zrobi z programem do nagrywania rozmów?
    Takie cuda przechodziłem na E50, N72. Po prostu musiałem sprawdzać czy te
    programy działają, a jeśli nie, to je uruchommić. Oczywiście wygodne to nie
    jest ale koledzy piszą, że można temu zaradzić.

    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 16. Data: 2012-02-23 20:17:28
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 20:47:20 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Zupełnie dobrze. Korzystając z ROMu Runnymede mam ponad 500MB na aplikacje,
    > wydajność jest w porządku. Za jakiś miesiąc pewnie będę sprzedawał, tak
    > swoją drogą.

    A może kolega napisać coś więcej? Cena i czy ma simloka.

  • 17. Data: 2012-02-23 20:21:42
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > rozmowa, włączasz opere.. a tu strona startowa, bo pamięci brakło i
    > system ją ubił. Co jak tak zrobi z programem do nagrywania rozmów?

    Ja pisalem o ROMie - malej ilosci pamieci na instalacje aplikacji, Ty
    piszesz o RAMie, ktorej to pamieci akurat Desire ma dosc sporo - 576MB
    i akturat tutaj nie powinno byc zadnych problemow.

  • 18. Data: 2012-02-23 20:24:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-23 20:47, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Zupełnie dobrze. Korzystając z ROMu Runnymede mam ponad 500MB na aplikacje,
    > wydajność jest w porządku. Za jakiś miesiąc pewnie będę sprzedawał, tak
    > swoją drogą.

    Te 500MB ROMu to pamiec wirtualna na karcie, prawda?

  • 19. Data: 2012-02-23 21:29:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 23.02.2012 21:21, atm pisze:

    > Ja pisalem o ROMie - malej ilosci pamieci na instalacje aplikacji, Ty
    > piszesz o RAMie, ktorej to pamieci akurat Desire ma dosc sporo - 576MB
    > i akturat tutaj nie powinno byc zadnych problemow.
    ja akurat znawcą telefonów nie jestem, ale czasem żyję z handlu. Trudno
    jest doradzać komuś cokolwiek, jeśli jego budżet jest mały, ale na
    jednocześnie na tyle duży że różnicą "stówki" jest mieć sprzęt
    beznadziejny a średni. Zrób to dla siebie i weź kup motkę defy albo
    desirte z.
    ToMasz

  • 20. Data: 2012-02-23 21:43:55
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > jednocześnie na tyle duży że różnicą "stówki" jest mieć sprzęt
    > beznadziejny a średni. Zrób to dla siebie i weź kup motkę defy albo

    Tylko widzisz....zeby wejsc w Defy trzeba miec potrzebe
    wszystkoodpornosci, ktora zrekompensuje pewne niedogodnosci.
    Jesli np czesto sluchasz muzyki na sluchawkach to ciagle
    zatykanie/odtykanie minijacka moze byc uciazliwe. Podobnie ma sie sprawa
    z portem usb. Ekran Defy jest mocno "takisobie" jak typowy dosc tani
    LCD. Katy tez bardzo przecietne - dosc szybko traci kontrast w pionach.
    Desire ma bardzo fajnego Amoleda, kilka fizycznych guzikow (to juz
    kwestia gustu). Fakt ze akcelerator 3D jest znacznie gorszy. Procek
    jednak szybszy. Poza tym Defy w rece jest dosc tani w odbiorze, znacznie
    lepiej wypada tutaj Desire.