    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki używany Android
    Date: Thu, 23 Feb 2012 15:49:09 +0100

    > Mała ilość, tzn. ile?
    > Ja tam wymagający nie jestem. W gry nie gram na telefonie.

    Mialem ten telefon ponad rok temu, nie jestem w stanie powiedzic Ci
    dokladnie ile mialem zainstalowanych aplikacji. Przypuszczam, ze cos ok
    40-50, pozostalo mi 2,5MB. Od tego momentu zaczela sie zonglerka i walka
    o kazdy MB.
    Uzywalem programiku typu App2SD ale nie wszystkie aplikacje dalo sie
    przeniesc, poza tym i tak zabieraly jakas ilosc pamieci wewnetrznej.
    Tu masz nieco wiecej:
    http://androidforums.com/desire-support-troubleshoot
    ing/58006-htc-desire-internal-memory-capacity-issue.
    html
    Na ten temat w sieci napisano strony cale.
    Jesli jednak miui poprzez pamiec wirtualna skutecznie rozwiazuje ten
    problem to Desire jest bardzo fajnym telefonem.