  • 1. Data: 2009-12-01 22:02:53
    Temat: Jaki transmiter fm?
    Od: "Slawek [am-pm]" <s...@t...nic>

    Czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie z takimi gadżetami?

    Chodzi o cudaka wpiętego w gniazdo zapalniczki w samochodzie,
    który przeniesie dźwięk z telefonu do radia - albo muzykę, albo
    rozmowę telefoniczną. Powinien mieć bluetooth, port USB (do
    zasilania telefonu i udostępniania plików MP3, chętnie pilot
    na kierownicę. Jest tego spory wybór, od stówki do ponad
    sześciuset złotych. Chciałbym oczywiście od razu dobrze trafić
    i nie przepłacić. A może powinienem popytać na innej grupie?

    --
    Sławek

  • 2. Data: 2009-12-01 23:13:40
    Temat: Re: Jaki transmiter fm?
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 1 Gru, 23:02, "Slawek [am-pm]" <s...@t...nic> wrote:
> [...]
    > sześciuset złotych. Chciałbym oczywiście od razu dobrze trafić
    > i nie przepłacić. A może powinienem popytać na innej grupie?

    Popytać na innej grupie.
    Można kupić za 20 złotych. Z wejściem na karte SD, zasilanie
    bezpośrednio z zapalniczki. Nic nie trzeba więcej.

  • 3. Data: 2009-12-02 09:33:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek [am-pm]" <s...@t...nic>
    > Czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie z takimi gadżetami?

    Trudno trafic na wolna czestotliwosc. I w efekcie potrafi lapac
    zaklocenia w trasie.

> [...]
    > sześciuset złotych. Chciałbym oczywiście od razu dobrze trafić
    > i nie przepłacić. A może powinienem popytać na innej grupie?

    Mozna i na innej.

    Za 2-6 stowek to cale nowe radio mozna nabyc z takimi funkcjami.

    A prosty transmiterek to za 20zl, ale bez BT.

    J.

  • 4. Data: 2009-12-02 18:28:27
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

> [...]
    > sześciuset złotych. Chciałbym oczywiście od razu dobrze trafić
    > i nie przepłacić. A może powinienem popytać na innej grupie?

    Weź lepiej to wypróbuj przed zakupem żeby nie było ździwienia.
    Ja mam transmiter fm wbudowany w nawigację.
    Jakość jest po prostu obrzydliwa, ohyda, jak stare monoficzne radio z
    ryneczku tak to gra. Uważaj żebyś nie wyrzucił pieniędzy w błoto.

    pozdrawiam

    Maciek

  • 5. Data: 2009-12-03 08:03:19
    Od: TomekJD <t...@g...pl>

> [...]
    > Jakość jest po prostu obrzydliwa, ohyda, jak stare monoficzne radio z
    > ryneczku tak to gra. Uważaj żebyś nie wyrzucił pieniędzy w błoto.
    A jakiej firmy masz tą nawigację?

    Pozdr
    T.