  • 1. Data: 2012-04-12 00:52:07
    Temat: Jaki to model TV Sharp Aquos?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    http://img841.imageshack.us/img841/6752/aquos.jpg
    Nie mogę doszukać się w Internecie modelu tego TV.
    Sąsiad dostał taki sprzęt.
    Podejrzewam, że nie ma MPEG-4 bo z cyfrowych kanałów jest tylko fonia.
    Analogowe są.

    TV nie ma nigdzie napisanego modelu. Nie rozkręcałem go. Z tyłu gdzie jest
    przeważnie naklejka z danymi, modelem itp. czysto.
    Chciałem sąsiadowi poszukać i wydrukować instrukcję. Ale nie znając
    modelu...
    Może ktoś rozpozna?

    Jeżeli będę znał model, to poszukam info czy można dołożyć ten MPEG-4 do
    tego TV.

    W MENU jest jakaś pozycja typu "informacja o sprzęcie" ale pojawia się
    odpowiedź "brak informacji".
    Tam pojawić powinien się numer seryjny i model?

    Robert

  • 2. Data: 2012-04-12 18:17:37
    Temat: Re: Jaki to model TV Sharp Aquos?
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    W dniu 2012-04-12 00:52, Robert Wańkowski pisze:

    Mój model niestety zdecydowanie inny.

    > W MENU jest jakaś pozycja typu "informacja o sprzęcie" ale pojawia się
    > odpowiedź "brak informacji".
    > Tam pojawić powinien się numer seryjny i model?

    Nie - w mojej instrukcji piszą "Wyświetlanie raportów
    dotyczących usterek i zmian ustawień nagrywania czasowego".

    Jest też pozycja menu Ustawienia -> identyfikacja, ale tam
    też nie ma modelu - są numery wersji zapewne oprogramowania
    i sprzętu. Może te ciągi cyfr i znaków pozwolą coś wymyślić?

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 3. Data: 2012-04-12 18:29:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 00:52:07 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    > Sąsiad dostał taki sprzęt.
    > Podejrzewam, że nie ma MPEG-4 bo z cyfrowych kanałów jest tylko fonia.

    Wygląda jak model LC42B20 - ale samego LCD42B20 było kilka modeli.
    Było też kilka innych modeli o takim wyglądzie no i oczywiście inne
    rozmiary, nie tylko 42 cale. Zresztą typ powinen być na naklejce z tyłu
    obudowy.

    > Jeżeli będę znał model, to poszukam info czy można dołożyć ten MPEG-4 do
    > tego TV.

    Dołozyć na pewno się nie da. BYĆ MOŻE jak będziesz mieć szczęście, to
    zadziała transkoder z MPEG2 do MPEG4 w typie Neotona. Ale one są bardzo
    kapryśne.
    W dodatku ich cena powoduje, że mało kto to kupuje. OIDP to Neoton był
    droższy od dobrej jakości STB.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-04-13 11:12:20
    Od: <k...@w...pl>

    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    > Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    Poszukaj w necie jak się włącza tryb serwisowy i tam powinny być dane
    szczegółowe.
    W moim samsungu 42LD4005 nie było dekodowania filmów z USB zmieniłem na
    wyższy model i :-D.

  • 5. Data: 2012-04-13 20:39:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl>

    > W moim samsungu 42LD4005 nie było dekodowania filmów z USB zmieniłem na
    > wyższy model i :-D.

    Sugerujesz, że mogę włączyć w trybie serwisowym MPEG-4.

    Robert