  • 1. Data: 2012-04-12 19:13:08
    Temat: Gniazdo generatora VN Schaffner - ktoś rozpoznaje typ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Mam problem ze znalezieniem wtyku do gniazda na przedniej
    ściance generatora zakłóceń testowych wysokiego napięcia...
    Gniazdko jest koncentryczne, zbliżone do powszechnego BNC
    ale schowane za panelem. Zerknijcie na załączony obrazek:

    http://www.voila.pl/298/4n0ny/index.php?get=1&f=1

    Chodzi mi o gniazdko podpisane OUTPUT Ri = 50 ohm. Po jego
    prawej stronie są dwa typowe gniazda BNC dla porównania...

    Ktoś rozpoznaje typ tego gniazda? Jak nazywa się wtyk?

  • 2. Data: 2012-04-13 05:43:42
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 04/12/2012 01:13 PM, Pszemol wrote:
> [...]
    > prawej stronie są dwa typowe gniazda BNC dla porównania...
    >
    > Ktoś rozpoznaje typ tego gniazda? Jak nazywa się wtyk?

    Zmierz średnicę i zobacz czy to nie będzie MCX albo SMB.

    pzdr,
    j.