    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jaki telewizor, jakie funkcje?
    Date: Tue, 18 Jan 2011 10:46:53 +0100

    > Nie przejmuj sie. Tutaj część osób jest bardzo pomocna i
    > zaznajomiona z technologią a inna cześć tylko lubi sie
    > wdawać w pyskówki nic nie wnoszące do tematu.

    Widzę że masz problem z odróżnieniem pyskówki od żartów :-).
    Ale to na szczęście Twój problem ;-).
    A w temacie: jeśli ktoś zadaje rzeczowe pytania to staram
    się rzeczowo odpowiadać. Natomiast jak czytam do bólu
    ogólnikowego posta to wybacz... Co można napisać
    człowiekowi, który sprawia wrażenie jakby wybudził się po
    20-letniej (?) hibernacji? Oczywiście bez urazy ;-)).
    Najpierw pisze że nie ma ograniczeń finansowych, za chwilę
    że nie chce przepłacać. Później pyta czy TV mają wyłącznik
    czasowy, ale jednocześnie wie że niektóre TV mają USB ;-).
    Chce raczej full HD, ale twierdzi że nie będzie nic oglądał
    w HD :-). Niezdecydowanie godne rozkapryszonej panienki
    ;-))).
    PS.
    Mam nadzieję że Tomasz nie poczuł się urażony?