eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJaki telefon z ustawianą zapowiedzią zamiast sygnału oczek. › Re: Jaki telefon z ustawianą zapowiedzią zamiast sygnału oczek.
    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jaki telefon z ustawianą zapowiedzią zamiast sygnału oczek.
    Date: Thu, 14 Jun 2012 08:50:25 +0200

    On Wed, 13 Jun 2012 15:06:32 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    >Witam.
    >
    >Taki mam temat, szukam telefonu /przewodowy lub bezp./ który ma możliwość
    >nagrania informacji która się będzie odzywać zamiast sygnału oczekiwania na
    >podniesienie słuchawki.
    >Nie musi mieć autom. sekretarki ale jak inaczej się nie da to trudno.
    >Ma tylko informować dzwoniącego np. że dodzwonił się do firmy "x" czy 'y'

    przeniesc numer do operatora voip (np. freeconet) i tam zalozyc jakies
    komunikaty. Nigdy tam nie bawilem sie z tymi uslugami (call center,
    zapowiedzi, poczty glosowe) ale pewni sie da. Kwestia kosztow, ....U
    nich za kazde jakies "pierdniecie" cos tam co miesiac z konta schodzi.
    Mysle, ze dla jednej linii nie bedziesz kupowal centralki i freeconet
    wyjdzie ciebie taniej.

    A powiedz, co to za komunikaty chcesz odtwarzac??? Jaki cel ci
    przyswieca?

    --
    ThinkXtra