  • 11. Data: 2009-11-26 15:18:19
    Temat: Re: Jaki telefon? Specyficzne i konkretne wymagania.
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2009-11-26, goto <g...@g...com> wrote:
    > BlackBerry BOLD.

    mały ekran :(

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 12. Data: 2009-11-26 15:27:55
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.11.2009 hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> napisał/a:

    > sorry, ale to odpada - ja jestem może i bazodanowcem, ale telefonu chce
    > uzywac, a nie grzebac w nim.

    Taaa, to niestety musisz nabyć coś co jest telefonem nie smartphone, bo
    tego typu sprzęt bez lekkiego grzebnięcia nie działa, bo to coś jak mały
    komputerek :) Miałem palma, ppc, wm, symbiana teraz iP, wymiana firmware
    to norma w tym sprzęcie, a JB nie rożni się niczym od wymiany firmware,
    tylko sam firmware jest lekko dłubnięty i soft do wymiany fw ciut inny,
    przy czym operacja prosta jak drut - a i tak coś tam grzebiesz zawsze
    na starcie (choćby kontakty itd).
    itunes poza pierwszą aktywacją jest do niczego nie potrzebny - bardziej
    przyda się w domu wifi i zwykły dostep do sieci.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 13. Data: 2009-11-26 15:31:30
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.11.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > potrzebujesz jeszcze ssh zeby odpowiednio ustawic hasla po jaibreaku,
    > inaczej bedziesz mial ladnego uczestnika botnetu po zawirusowaniu.

    pod warunkiem że je włączy, jak włączy to chyba naturalne że trzeba
    hasło zmienić, pisze o tym w każdym manualu o włączeniu sshd na iP.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 14. Data: 2009-11-27 11:19:13
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> Odpowiedz na news:rppvt6-
    3...@d...com:

> [...]
    > otworzenia kilku "okien" przeglądarki i przełączania się między nimi
    > 3. odtwarzanie muzyki (najchętniej mp3, mpc, flac, ogg), ale jak
    > któregoś formatu nie będzie, to sobie poradzę
    > 4. program do rssów
    > 5. mapa - może być google mapa bez nawigacji
    > 6. obsługa kart pamięci
    > 7. klawiatura qwerty - może być narysowana na ekranie lub fizyczna
    > 8. klient ssh
    > 9. wyjście dźwiękowe najchętniej na normalnym minijacku (3.5mm)
    > 10. jak będzie można z tego lub na to zadzwonić to fajnie.
    >
    > dodatkowe punkty za skype i coś do jabbera.

    Coś na Windows Mobile. Jak ma mieć 3.5 to Omnia 2 i8000

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 15. Data: 2009-12-09 09:26:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    hubert depesz lubaczewski pisze:
    > hej
    > walczę ze sobą i nie mogę znaleźć niczego co by mi w 100% odpowiadało.
    >
    > Wymogi:

    Era G1 z klawiatura lub HTC Hero bez