  • 1. Data: 2010-06-21 08:41:10
    Temat: Jaki soft - co jest w kompie?
    Od: "Barju" <T...@w...pl>

    Czy jest jakis program ktorym moge sprawdzic co jest na kompie tzn. jaki
    hdd, jaki drive, ram, karta grafiki itp.

    Z tego co wiem najprosciej w windowsach, wlasciwosci kompa i po kolei sobie
    spisac.
    Slyszalem tez o Everest
    Moze jest takie cos w wersji bez instalacji?

  • 2. Data: 2010-06-21 09:11:40
    Temat: Re: Jaki soft - co jest w kompie?
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-21 10:41, Barju pisze:
> [...]
    > spisac.
    > Slyszalem tez o Everest
    > Moze jest takie cos w wersji bez instalacji?

    tak, everest portable ;-)

  • 3. Data: 2010-06-21 09:31:19
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 21-06-2010 10:41, Barju pisze:
> [...]
    > spisac.
    > Slyszalem tez o Everest
    > Moze jest takie cos w wersji bez instalacji?

    System Information for Windows Build 2009-05-12 Freeware Version

  • 4. Data: 2010-06-21 09:43:42
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    SIW
    http://www.gtopala.com/

  • 5. Data: 2010-06-21 18:37:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-21 11:31, Agaton napisał/a:

    > System Information for Windows Build 2009-05-12 Freeware Version

    To nowszym nie sprawdzi?
    http://www.dobreprogramy.pl/System-Info-for-Windows-
    SIW,Program,Windows,13062.html

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2010-06-22 07:07:01
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    > To nowszym nie sprawdzi?
    > http://www.dobreprogramy.pl/System-Info-for-Windows-
    SIW,Program,Windows,13
    > 062.html

    A nie lepiej u źródełka?
    http://www.gtopala.com/siw-download.html

  • 7. Data: 2010-06-22 20:11:44
    Od: d...@o...pl

    aida portable
    pozdro

  • 8. Data: 2010-06-24 15:07:05
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Barju" <T...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie spisac.
    > Slyszalem tez o Everest
    > Moze jest takie cos w wersji bez instalacji?

    HW Info, jest wersja dosowa, można odpalić z dyskietki wtedy nie trzeba
    nawet mieć HDD.