  • 1. Data: 2010-06-20 20:05:02
    Temat: Cooler wymuszający poziomy przeplyw
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wlasnie skladam sobie obudowe z plexi i szukam wentylatora na LGA 775 co by
    wymuszal poziomy przeplyw powietrza przez obudowe.

    Co mnie zastanawia, to ze czesc takich polkilogramowych coolerów ma nie
    dosc ze jakies udziwnione heatpipe-y i blaszki uniemozliwiajace przeplyw
    powietrza to jeszcze wentylator ulozony na dole a nie z tylu (patrzac z
    boku na otwarta obudowe). Generalnie robi sie syf w obudowie bo jest to
    mielenie powietrza a nie prawidlowa cyrkulacja. Dmucha do góry, na boki,
    tam pobierze powietrza, gdzies indziej wypluje. Zalosne.

    Czy macie jakis sprawdzony model wentylatora co bym go ustawil tak, aby z
    przodu zasysal powietrze a z prawej strony mialby wentylator wydmuchujacy
    cieple ? Nie chce aby mi na boki pluł. Do NB, VGA mam osobne tunele
    powietrzne :)

  • 2. Data: 2010-06-21 15:11:57
    Temat: Re: Cooler wymuszający poziomy przeplyw
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "vissim"

> [...]
    > przodu zasysal powietrze a z prawej strony mialby wentylator wydmuchujacy
    > cieple ? Nie chce aby mi na boki pluł. Do NB, VGA mam osobne tunele

    AC freezer pro rev.2.
    http://picasaweb.google.pl/lespe.picasa/ACFreezer7Pr
    oRev2?authkey=Gv1sRgCIv-w_3U8KzkSg&feat=directlink

    --
    LeP