  • 21. Data: 2013-12-15 18:19:30
    Temat: Re: Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?
    Od: "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 21:37:33 +0100, user napisał(a):

    > Użytkownik "T.V.M1M2M3NMM4" napisał w wiadomości grup
    >
    > Lenovo A820 a najlepiej 830, mam Chinola NEO N003 i jestem zadowolony z
    > twoim powinno być jeszcze lepiej.

    dzieki, poczytam, sprawdze opinie.

    T.V.

  • 22. Data: 2013-12-16 15:19:39
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    atm (...@v...pl) in news:l8d514$jgc$1@node1.news.atman.pl

    > Niedawno wrzucilem przy pomocy maksymalnie uproszczonego instalatora
    > na swojego SGS2 CM. Dzieki temu mam obecnie wersje odchudzona z
    > dodatkow Samsunga, wylaczone sa niektore irytujace wczesniej
    > elementy jak np dzwiek podczas podpinania usb, inne zas sa sensownie
    > zmodyfikowane (np opcja wylaczenia regulacji glosnosci dzwonka przy
    > pomocy guzikow na obudowie). Aaa - zainstalowany CM bazuje na
    > Androidzie 4.3.1 :] Mam nadzieje, ze za jakis czas pojawi sie rowniez
    > 4.4 dla tego modelu.

    Mam parę pytań:

    1. Czy masz radio FM?
    2. Czy działa Ci polski słownik, np. czy poprawia Dzien na Dzień?
    3. Rozumiem, że be żadnych launcherów w Androidzie nie da się tworzyć
    folderów, żeby pogrupować programy?

    Pozdrawiam,
    MSz

  • 23. Data: 2013-12-16 15:31:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-12-16 15:19, Marcin Szumilas wrote:
    > Quoted:
    > atm (...@v...pl) in news:l8d514$jgc$1@node1.news.atman.pl

    > Mam parę pytań:
    >
    > 1. Czy masz radio FM?

    Nie widze wsrod standardowych aplikacji

    > 2. Czy działa Ci polski słownik, np. czy poprawia Dzien na Dzień?

    Standardowo korzystam ze Swype, jednak jesli system ma PL wersje
    jezykowa to jest spore prawdopodobienstwo, ze defaultowa klawiatura
    bezie wyposazona w slownik PL.

    > 3. Rozumiem, że be żadnych launcherów w Androidzie nie da się tworzyć
    > folderów, żeby pogrupować programy?

    Domyslnym launcherem CM jest Trebuchet. Nie wiem czy mozna tam tworzyc
    foldery, korzystam z Nova Launcher, niezly jest tez Kitkat Launcher.

  • 24. Data: 2013-12-16 20:26:31
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    atm (...@v...pl) in news:l8n2r7$me2$1@node2.news.atman.pl

    > Standardowo korzystam ze Swype, jednak jesli system ma PL wersje
    > jezykowa to jest spore prawdopodobienstwo, ze defaultowa klawiatura
    > bezie wyposazona w slownik PL.

    No tak, pewnie wyposażony jest, ale chciałbym żeby dodawał mi polskie
    znaki, które się dłużej wprowadza, a nie robi tego. Pytam się bo nie
    wiem, czy to teraz standard.

    > Domyslnym launcherem CM jest Trebuchet. Nie wiem czy mozna tam tworzyc
    > foldery, korzystam z Nova Launcher, niezly jest tez Kitkat Launcher.

    A, Trebuchet to jest launcher. Bo właśnie nie wiedziałem, co to jest. :)

    A przed chwilą odkryłem, jak tworzyć foldery, kiedy przypadkowo upuściłem
    jedną ikonę na drugą. ;)

    Gdyby jeszcze klawiatura pozioma była taka wygodna jak we Froyo... A tak
    to muszę szukać innej.

    Pozdrawiam,
    MSz

  • 25. Data: 2013-12-17 13:51:09
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-12-12 11:28, Waldek Godel pisze:

    > A czy przy pomocy telefonu CAT można budować autostradę?

    Hej, Ty pewnie będziesz wiedział - czy to obsługuje Aero2? ->
    http://www.morele.net/smartfon-gigabyte-gsmart-tuku-
    t2-dual-sim-599303/
    thx from the mountain

  • 26. Data: 2013-12-29 03:15:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "user" l8fr6f$lqe$...@n...news.atman.pl

    > Lenovo A820 a najlepiej 830, mam Chinola NEO N003 i jestem zadowolony z twoim
    powinno być jeszcze lepiej.

    I to jest cena do 4 stówek?

    http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-ne
    xt-czarny.bhtml?from=dr&gclid=COakr5Wm1LsCFU5a3godWT
    sAdQ#opis

    Ten jest tańszy od wskazanych, ale nadal wykracza poza 4 stówki -- 689 pln.

    -=-

    Nie mówię, że akurat w tym sklepie, ale model może ten.
    Gdziekolwiek spojrzę -- tam reklamy smartfonów albo smartfony. ;)

    Android zdaje się atakować z każdej strony.

    Wartość tych telefonów jest problematyczna -- czy dziś kogoś
    zainteresuje model sprzed 3 lat? Co najwyżej jako odbiornik
    GPS (słaby bo w metrach dający w terenie zabudowanym
    niedokładność dwucyfrową; dziś są dostępne takie, które
    schodzą z poziomym błędem do 3 metrów) czy HotSpot
    rutujący 3G<-->WiFi.

    Jakieś 3 lata temu 320 pikseli na 480 pikseli miało sens obok
    plastykowych szkieł podatnych na zarysowania a CPU miał jeden
    rdzeń taktowany zegarkiem rzędu 500 MHz i obrabiał RAMkę rzędu
    300 MB oraz dysk rzędu 150 MB...

    Dziś ludzie kręcą nosem na 2 rdzenie i mniej niż 1 GB RAMki...

    Za 3 lata zapewne liczba rdzeni tanich smartfonów zapisze się
    dopiero 2 cyframi; dysk liczony będzie 3 cyframi gigabajtów;
    RAMka sięgnie wartości 8 GB... Do tego IMO 5 cali będzie
    oznaczało skromną wielkość ekranu a rozdzielczość 4K stanie
    się standardem wyświetlaczy... Jakieś cwane kamerki
    o rozdzielczości dwucyfrowej z HaDRowaniem i innymi
    bajerami...

    -=-

    Mocną strona PeCeta była ,,modułowość'' -- płyta główna, do której
    montowano karty rozszerzeń, CPU, RAMki, dyski... Smartfony mają
    jedynie sloty na SIMki i mikroSD -- a bywają tablety bez któregoś
    z tych slotów lub w ogóle bez slotów karcianych.

    Laptop wzorowany na PC z odbiornikiem GPS to niebywały rarytas!
    Nawet do niezwykłej rzadkości zaliczać możemy laptopy PC z modułem 3G...

    Tymczasem operatorzy dosłownie szaleją z zalewaniem stacjami typu HSPA+ czy LTE...

    -- Niech pan nie żartuje z tą ceną!
    -- To bardzo dobry smartfon!
    -- Ale za 5 stów?!
    -- Dobrze spasowane elementy, wysoka jakość
    wykonania, wyśrubowane parametry...
    -- Przecież to tylko na pół roku...

    Przed kilku laty chciałem podłączać odbiornik GPS do laptopa,
    aby cieszyć się mapą czy nawigacją na dużym ekranie. Dziś mnie
    męczy łączenie smartfonu z laptopem... Niby wszystko chodzi
    bezproblemowo, niby wszystko odbywa się automagicznie, ale
    IMO lepszy jest tablet niż komplet {laptop z Automapą} + {smartfon}...
    Automapa (może i świetna) jest toporna w zestawieniu z aplikacjami smartfonowymi...

    Na dodatek przestawiła mi strefę czasową. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-12-29 03:24:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l9o0mj$enl$...@n...news.atman.pl

> [...]

    sAdQ#opis

    > Ten jest tańszy od wskazanych, ale nadal wykracza poza 4 stówki -- 689 pln.

    http://enter24.pl/smartphone-myphone-duosmart-ekran-
    ips-gorilla-glass-dual-core-wysylka-od-18zl-duplikat
    -1.html

    Tu za 649 pln -- taniej niż nieszczęsny Monster na przełomie sierpnia i lipca.
    Pod każdym względem góruje nad Monsterem, jeśli nie liczyć pojemności akumulatora.

    Kamerka ma nawet HDR.

    Za jakiś czas smartfony będą traktowane jak towar psujący się łatwo -- z powodu
    upływu czasu...
    Producenci zaczną rozmyślać nad słabszymi szkłami -- aby utylizacja nie sprawiała
    trudności...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2013-12-29 12:09:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "T.V.M1M2M3NMM4" 1d0lozl04axf1$....@c...pl

    > Moze zauwazyles: "przeze mnie"? Spoko wiem jak się to pisze,
    > a dla czego akurat tak napisalem - pojecia nie mam :D

    Dla kogo/czego?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2013-12-29 12:11:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dominik & Co" l8bjpi$bem$...@n...news.atman.pl

    > 256? Masochista z Ciebie? 512 to absolutne minimum.

    IMO 1 GB to obecnie minimum, jeśli to ma być smartfon a nie telefon.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'