  • 11. Data: 2013-12-12 13:53:21
    Temat: Re: Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 12-12-2013 13:46, atm pisze:
    > Wez jednak pod uwage, ze przez dluzszy czas korzystam z Androida, ktory
    > daje duzo swobody w "customizacji".
    ^^^
    Konfiguracji?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2013-12-12 14:07:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-12-12 13:53, Zakonspirowany wrote:
    > ^^^
    > Konfiguracji?

    No wlasnie chyba nie do konca, dlatego uzylem tego potłuczonego slowa.
    Konfiguracja brzmi jakos mocno bezosobowo a customizacja od razu kojarzy
    sie z dopasowaniem do osobistych potrzeb.
    Personalizacja bylaby odpowiedniejszym slowem.

  • 13. Data: 2013-12-12 14:30:06
    Temat: Re: Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek? [OT]
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 12-12-2013 14:07, atm pisze:
    > Konfiguracja brzmi jakos mocno bezosobowo a customizacja od razu kojarzy
    > sie z dopasowaniem do osobistych potrzeb.
    > Personalizacja bylaby odpowiedniejszym slowem.

    Oba są dobre, choć mnie "customizacja"/personalizacja kojarzy się
    bardziej ze zmianą w predefiniowanych opcjach, a konfiguracja, to już
    coś więcej. No ale grunt, by nie używać zbędnych zapożyczeń. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 14. Data: 2013-12-12 15:19:32
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-12 11:28, Waldek Godel pisze:

    > A czy przy pomocy telefonu CAT można budować autostradę?

    Nie wiem - jedyny CAT jakiego znam to przybłęda który zadomowił się w
    moim garażu i co dzień czeka pod drzwiami kuchni po datki żywnościowe.

  • 15. Data: 2013-12-12 21:06:54
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > (nieuszkodzonych) wiesz z czym moze być problem i czy da się go
    > rozwiązać. wiesz czy i jak zrobisz roota, czy da się "dołożyć" pamięci
    > drugą partycją na karcie sd - czy nie. Root umożliwia w pewnym stopniu
    > zablokowanie dostępu do netu pewnym programom. Ja wiem jak to zrobić na
    > soniaku, czy Ty już znalazłeś jak to zrobić na lenovo? Żaden nie
    > pociągnie kilu godzin używania. stania - tak, ale używania nie. więc
    > znowu do sgs2 kupisz tanie baterie albo powerpacki idealnie odpasowane
    > do telefonu, do lenowo, pentagrama i innych - zapomnij.

    Niedawno wrzucilem przy pomocy maksymalnie uproszczonego instalatora na
    swojego SGS2 CM. Dzieki temu mam obecnie wersje odchudzona z dodatkow
    Samsunga, wylaczone sa niektore irytujace wczesniej elementy jak np
    dzwiek podczas podpinania usb, inne zas sa sensownie zmodyfikowane (np
    opcja wylaczenia regulacji glosnosci dzwonka przy pomocy guzikow na
    obudowie). Aaa - zainstalowany CM bazuje na Androidzie 4.3.1 :]
    Mam nadzieje, ze za jakis czas pojawi sie rowniez 4.4 dla tego modelu.

  • 16. Data: 2013-12-13 16:39:59
    Od: "robik" <r...@n...pl>

    Użytkownik "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:3v36nnv3uwgr$.dlg@computadora.pl...
    > Cena nie jest relatywna, tak ja podalem by byla. Jesli za nieco wiecej
    > mozna kupic cos lepszego niez proponowane przezemnie to prosze o info...

    Słowniczek ortograficzniutki przy okazji wgraj tam kochaniutki

  • 17. Data: 2013-12-13 18:55:05
    Od: "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 16:39:59 +0100, robik napisał(a):

    > Użytkownik "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl> napisał w
    > wiadomości news:3v36nnv3uwgr$.dlg@computadora.pl...
    >
    > Słowniczek ortograficzniutki przy okazji wgraj tam kochaniutki

    No ok, tylko nie czaje o co chodzi? Masz jakis telefon do 300-500zl?

    Moze zauwazyles: "przeze mnie"? Spoko wiem jak się to pisze, a dla czego
    akurat tak napisalem - pojecia nie mam :D

    Reszta poprawnie, bez ortografow... Co prawda bez znakow diaktrycznych, ale
    taki mam czytnik news, mozna na nim wymusic poprawne kodowanie, ale
    potrzebuje do tego odpalic serwer proxy, dodatkowe programy itd... Moim
    zdaniem za duzo czasu i RAMu zajmie calosc, problemow itd itd. Ale to na
    czytniki.news dyskusja...

    Moge pisać od teraz z ogonkami.
    ćma to śmierdzące ścierwo - á, ą, â, ă, ä. S - ś, ş, š. D - ď, đ.

    T.V.

  • 18. Data: 2013-12-13 21:18:57
    Od: "robik" <r...@n...pl>

    Użytkownik "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:1d0lozl04axf1$.dlg@computadora.pl...

> [...]
    > potrzebuje do tego odpalic serwer proxy, dodatkowe programy itd... Moim
    > zdaniem za duzo czasu i RAMu zajmie calosc, problemow itd itd. Ale to na

    Tak się starałeś, widzisz ten słownik by jednak pomógł, byk jest w temacie
    i wali po oczach

  • 19. Data: 2013-12-13 21:37:33
    Od: "user" <b...@d...com>

    Użytkownik "T.V.M1M2M3NMM4" napisał w wiadomości grup

    Lenovo A820 a najlepiej 830, mam Chinola NEO N003 i jestem zadowolony z
    twoim powinno być jeszcze lepiej.

  • 20. Data: 2013-12-15 18:19:02
    Od: "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 21:18:57 +0100, robik napisał(a):

    > Użytkownik "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl> napisał w
    > wiadomości news:1d0lozl04axf1$.dlg@computadora.pl...

    > Tak się starałeś, widzisz ten słownik by jednak pomógł, byk jest w temacie
    > i wali po oczach

    O kurczaki pieczone fakt :D
    Mea kulpa i przepraszam ...

    PS: A wracajac do tematu to co zapropnujesz?

    T.V.