  • Data: 2012-02-18 10:21:26
    Temat: Jaki smartfon ;)
    Od: Krasnal <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Wiem, że pytań tego typu pewnie było wiele, ale postaram się konkretnie
    sprecyzować o co mi chodzi. Kwota jaką chcę przeznaczyć na telefon to około
    1000zł (tak +/- 200-300zł). Na oku mam:
    1. Nokia (np. N8)
    2. Jakiś Samsung Galaxy (np. S Plus)
    3. Jakiś Sony Xperia (np. Arc S)
    Moje wymagania to:
    1. Duży dobry ekran zarówno pod względem wymiarów jak i rozdzielczości (tu
    chyba N8 wypada blado)
    2. Świetne wykonanie, najlepiej metalowe, wytrzymały ekran na zarysowania,
    wygodne pisanie SMS.
    3. Dobra bateria, im dłużej trzyma tym lepiej.
    4. Dobry aparat z dobrą lampą (tu chyba N8 wypada najlepiej)
    5. Dobry wygodny odtwarzacz muzyczny do słuchania mp3 (miło by było flac)
    6. Szybkość i niezawodność telefonu, dobra jakość połączeń głosowych jak i
    Wi-Fi, GPRS, 3G.
    7. Dobra nawigacja, ewentualnie możliwość zainstalowania Sygic, Garmin lub
    coś innego.
    8. Dobra współpraca z usługami typu Facebook, Myspace, Youtube - najlepiej
    do wszystkiego osobna aplikacja.
    9. Małe rozmiary i waga, wolę telefon grubszy ale mały, niż cienki ale
    duży. Powiedzmy, że wysokość telefonu max. około 12cm.
    10. Nowoczesny przyszłościowy system operacyjny. Tu chyba Android rządzi,
    ale nie wiem jak nowy Symbian Belle na N8 - może ktoś używa i się wypowie?
    Który z wymienionych modeli lub jakie inne? Mam C6, więc do Symbiana jestem
    przyzwyczajony i nie narzekam, ale to chyba umierający system ;).
    Z góry dzięki za wszelkie rady.

    --
    Krasnal