  • 31. Data: 2010-11-10 12:12:28
    Temat: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Zaproponujesz jakiegoś?

    Sharan/Galaxy/Alhambra 2000+.
    Mam, uzywam, polecam - chociaz z obracanych foteli korzystam bardzo rzadko.

    Jako auto rodzinne na dalsze wyjazdy z 2/3 dzieci - mega super wypas, a
    jak sie uprzesz to 2 osoby spokojnie moga w nim spac po wyjeciu foteli 2
    i 3 rzedu.

  • 32. Data: 2010-11-10 12:42:27
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-11-09 22:00:07 niejaki Mariusz Chwalba napisał:
    > No, myślałem o rozwiązaniu wpasowującym się w takie coś:
    > http://www.trucktrend.com/roadtests/van/163_0612_che
    vrolet_3500_minivan_camper/photo_05.html

    dobrze kombinujesz (imho)

    sam potrzebuję czegos na 5 osób + bagaże na podróże ~1200-2500km 3-4 razy
    do roku i po przymiarce do europejskich vanów szukam teraz czegoś podobnego
    ale w mniejszych pieniądzach

    np cos takiego: http://otomoto.pl/dodge-ram-auto-grupy-kombi-C150209
    02.html

    pytałem tutaj o wrażenia z jazdy czymś takim - ale nikt nic nie odpisał

    trochę informacji znalazłem tu: http://van.cnet.pl/kgrupa.html

    ale trochę rzadko tam ktoś coś pisze ostatnio

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 33. Data: 2010-11-10 12:45:32
    Temat: Re: Jaki kamper
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 10 Nov 2010 06:59:16 +0000 (UTC), "Massai" <t...@w...pl>
    wrote:

    >Z drugiej strony, zdaje się galaxy miało ficzer z obracaniem przedniego
    >fotela i robienia takiej "salonki" na postoju. Ale ręki nie dam sobie
    >uciąć.

    mają to też "eurovany", czyli 806/evasion/ulyssee

    Być może tez alhabra i sharan, ale na pewno nie każda wersja (moja
    alhambra nie ma).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 34. Data: 2010-11-10 13:28:54
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Wed, 10 Nov 2010 12:12:28 +0100, omega_fan <o...@n...org> wrote:

> [...]
    >
    > Jako auto rodzinne na dalsze wyjazdy z 2/3 dzieci - mega super wypas, a
    > jak sie uprzesz to 2 osoby spokojnie moga w nim spac po wyjeciu foteli 2

    Trochę małe one wszystkie. Szczególnie, jak wezmę pod uwagę, że w biednych
    270cm L300 udało mi się "zmieścić" 5 miejsc do jazdy, łóżko, zlew, lodówkę,
    kuchenkę, prysznic i kibel. I drugie łóżko w namiocie dachowym.

    Gdybym już takiego vana miał i przymierzał się do podróżowania nim, to
    całkiem inna historia - na pewno dałoby się jakoś go w środku urządzić.
    Ale skoro wybieram dodatkowe auto specjalnie do podróży, to chyba bez
    sensu iść w półśrodki.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 35. Data: 2010-11-10 18:12:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał
    > Stealth-camper to w miarę normalne auto, zabudowane wewnąrz
    > na samochód kempingowy. Na zewnątrz rzucają się w oczy najwyżej
    > firanki w przyciemnionych oknach. W środku za to ma być
    > namiastką
    > domu na kółkach. Poza wyjazdami powinien też się nadawać do w
    > miarę
    > normalnej eksploatacji, jako taka spora osobówka.

    Ale ten domek na dluzej czy krocej ?
    Bo lazienka i kuchnia to przydatne rzeczy.

    IMO - wygodne spanie to raczej w dostawczaku.

    J.

    P.S. Pojezdza kiedys mercedes bus, taki wydluzony, otwieraja sie
    drzwi .. a w srodku kanapa, fotel, podnozek, telewizor.
    Tylko ze wypadku wolalbym chyba w tym nie doswiadczyc.

  • 36. Data: 2010-11-10 20:32:58
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    Dnia 10-11-2010 o 18:12:25 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale ten domek na dluzej czy krocej ?
    > Bo lazienka i kuchnia to przydatne rzeczy.
    >
    > IMO - wygodne spanie to raczej w dostawczaku.

    Z tego co się zdołałem zorientować, to głównym kłopotem będzie niemożliwość
    normalnego wstania. Na 270x150 mieści się sypialnio-salon (z łóżkiem
    170x140)
    i kuchnio-łazienka (~95x100) - z kuchenką, zlewem, kiblem i od biedy
    prysznicem.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 37. Data: 2010-11-10 21:03:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości

    > Z tego co się zdołałem zorientować, to głównym kłopotem będzie
    > niemożliwość
    > normalnego wstania. Na 270x150 mieści się sypialnio-salon (z łóżkiem
    > 170x140)

    170*140 to dla psa, czy niemowlaka?

  • 38. Data: 2010-11-10 21:08:09
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    Dnia 10-11-2010 o 21:03:32 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > 170*140 to dla psa, czy niemowlaka?

    Kapelusz na noc trzeba ściągnąć.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 39. Data: 2010-11-10 21:18:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Kapelusz na noc trzeba ściągnąć.

    Kapelusz tam nie wejdzie, chyba że zamiast psa. ;-)

  • 40. Data: 2010-11-11 12:39:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 21:08:09 +0100, Mariusz Chwalba napisał(a):

    > Kapelusz na noc trzeba ściągnąć.

    Wiesz, ja mam 176cm, do spania potrzeba mi przynajmniej 190cm długości
    łózka.

    --