eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki samochód na budżetowego stealth campera? › Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Date: Sun, 07 Nov 2010 20:26:49 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <op.vlteyzk6a6rut4@balthazar>
    NNTP-Posting-Host: 83-142-216-87.via.zamek.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1289158007 32750 83.142.216.87 (7 Nov 2010 19:26:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Nov 2010 19:26:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/10.63 (Win32)
    X-Antivirus: avast! (VPS 101107-0, 2010-11-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2324037
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Mam trochę bardziej ambitne pytanie z cyklu "jaki pasek w dizlu" :-)

    Stealth-camper to w miarę normalne auto, zabudowane wewnąrz
    na samochód kempingowy. Na zewnątrz rzucają się w oczy najwyżej
    firanki w przyciemnionych oknach. W środku za to ma być namiastką
    domu na kółkach. Poza wyjazdami powinien też się nadawać do w miarę
    normalnej eksploatacji, jako taka spora osobówka.

    Budżet: tak ze 15kzł na całość (planowane 10k na samochód, 5k na
    zabudowę).

    Wymagania to:

    * DMC do 3.5.
    * Jak najwyższy (optymalnie powyżej 1.80m w środku).
    * Jak najkrótszy na zewnątrz (poniżej 5m).
    * Dwa normalne fotele z przodu, by można było zamontować
    obracane.
    * Rejestrowany na co najmniej 4 osoby.
    Chodzi oczywiście o płytę podłogową przystosowaną do mocowania
    foteli, a nie np. odstawczą.
    * W miarę niezawodny i serwisowalny w kraju.

    Miło by było gdyby miał:

    * Okna z tyłu lub na dachu.
    * Wysokie zawieszenie i/lub AWD.
    * Skrzynię automatyczną.
    * Spalanie poniżej 20l/100km :-)

    Tak na oko celuję więc w okolice Mitsubishi L300, jednak wygląda on
    na auto ciężkie do dostania u nas - więc i pewnie równie ciężkie w
    serwisie. Chętnie poznałbym innych kandydatów na konwersję.

    Poradzicie coś?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: