  • 11. Data: 2013-04-17 14:22:34
    Temat: Re: Jaki samochód do 15 tyś zł?
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:516e8f7c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...

    > Benzyna 1,6?;) 100 000 nówka sztuka:)

    Taa, nówka prawie dorosła :) Benzyna 1,4 75KM, sedan1997 rok po lifcie.
    Silnik od ok roku gubi zapłon i żaden magik w okolicy nie mógł zlokalizować
    usterki (zalety mieszkania w małym mieście). Do tego doszła uszczelka pod
    głowicą i stłuczka (reflektor i lewy błotnik).
    Ale to przyzwoity samochód był :) Do dziś brak widocznych śladów rdzy mimo
    garażowania pod chmurką.

    --
    deepblue

  • 12. Data: 2013-04-17 14:24:50
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    > http://www.autocentrum.pl/peugeot/307/
    > http://forum307.pl/
    > i czytasz co ludzie piszą;)

    Dzięki :) Już czytam.

    --
    deepblue

  • 13. Data: 2013-04-17 14:53:38
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-04-17 13:56, deepblue pisze:

    > Piszesz o tzw 307 II po 2005 roku?
    > Który z silników do tego modelu jest najlepszy, 1,6 zwykły, 1,6 110KM
    > 16V czy 1,6 143 KM 16V?

    307'ka z benzyniaków to miała tylko 1,4 75KM, 1,6 16v 109KM i 2,0 16v 136KM.
    1,4 troszkę za słabe. Wybrałbym 2,0, nie spali dużo więcej niż 1,6 a
    zawsze więcej mocy pod butem...

  • 14. Data: 2013-04-17 16:24:45
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Taa, nówka prawie dorosła :) Benzyna 1,4 75KM, sedan1997 rok po lifcie.
    > Silnik od ok roku gubi zapłon i żaden magik w okolicy nie mógł
    Tacy spece.

  • 15. Data: 2013-04-17 16:27:26
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > 307'ka z benzyniaków to miała tylko 1,4 75KM, 1,6 16v 109KM i 2,0 16v
    > 136KM.
    > 1,4 troszkę za słabe. Wybrałbym 2,0, nie spali dużo więcej niż 1,6 a
    > zawsze więcej mocy pod butem...

    Silniki Peugeot 307 II
    Silniki benzynowe

    1.4 i 16V 88KM, 2005-2007 (23)
    1.6 110KM, 2005-2008
    1.6 i 16V 110KM, 2005-2007 (26)
    2.0 177KM, 2005-2008 (1)
    2.0 i 16V 143KM, 2005-2007 (7)

  • 16. Data: 2013-04-17 21:57:59
    Od: "Bastion" <n...@m...pl>

    Użytkownik "deepblue" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wstyd się przyznać :) Przebieg to 100k tylko, z czego ja przejechałem
    > jakieś 65k km w ciągu 10 lat.
    > Ale poszła uszczelka pod głowicą + mała stłuczka, tak, ze za bardzo nie
    > opłaca mi się go naprawiać.

    Gdyby chodzilo o wieksze przebiegi to z czystym symieniem polecam Opla
    Zafire I DTI 2000.
    Rocznik 2003-2004 mozna kupic za (+-) 15 000 zl. Blachy ocynkowane.
    Przestrzen bagarzowa wieksza niz w combi. Wdzieczne i niezawodne auto.

    Obecnie pojawila sie Zafira III wiec na rynku wtornym widac sporo tanich
    modeli I.

  • 17. Data: 2013-04-17 22:00:52
    Od: "Bastion" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Bastion" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przestrzen bagarzowa wieksza niz w combi. Wdzieczne i niezawodne auto.
    >
    > Obecnie pojawila sie Zafira III wiec na rynku wtornym widac sporo tanich

    Sorrki oczywiscie "bagarzowa" a nie "bagazowa";)

  • 18. Data: 2013-04-17 22:30:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** deepblue pisze tak:

    > Do tego doszła uszczelka pod głowicą i stłuczka (reflektor i lewy
    > błotnik). Ale to przyzwoity samochód był :)

    takie naprawy to się robi lewą ręką z prawą cały czas w kieszeni.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 19. Data: 2013-04-17 23:00:20
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Sorrki oczywiscie "bagarzowa" a nie "bagazowa";)

    Na pewno?

  • 20. Data: 2013-04-17 23:22:48
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

    W dniu 2013-04-17 23:00, Jarek S. pisze:

    > Na pewno?

    tylna czesc samochodu przeznaczona na walizki