  • 1. Data: 2010-04-28 09:20:14
    Temat: Jaki router z największym zasięgiem
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Witam
    Jaki polecacie router z największym zasięgiem. Chce żeby łapał w odległosci
    ok 300 metrów od domu.

  • 2. Data: 2010-04-28 09:30:15
    Temat: Re: Jaki router z największym zasięgiem
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Ramzes pisze:
    > Witam
    > Jaki polecacie router z największym zasięgiem. Chce żeby łapał w odległosci
    > ok 300 metrów od domu.

    Za co ma łapać ?
    Za nogi za rece czy za dupe ?

  • 3. Data: 2010-04-28 09:30:49
    Od: zenek <z...@o...pl>

    zenek pisze:

    > Za co ma łapać ?
    > Za nogi za rece czy za dupe ?

    No i chyba najwazniejsze co ma łapac ? Kury, kaczki czy ludzi ?

  • 4. Data: 2010-04-28 10:01:30
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-28 11:30, Użytkownik zenek napisał:

    > No i chyba najwazniejsze co ma łapac ? Kury, kaczki czy ludzi ?

    Biorąc pod uwagę tematykę grupy łapanie sygnału WiFi nie przyszło
    ci do głowy ?
    Witamy kolejnego trolla na grupie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-28 10:15:55
    Od: zenek <z...@o...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Biorąc pod uwagę tematykę grupy łapanie sygnału WiFi nie przyszło
    > ci do głowy ?
    > Witamy kolejnego trolla na grupie.
    >

    > Pozdrawiam

    Wybacz ale nie przyszlo, dzisiejsze routery moga nawet łapać muchy w locie.

  • 6. Data: 2010-04-28 10:24:00
    Od: "Piotr" <...@w...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wybacz ale nie przyszlo, dzisiejsze routery moga nawet łapać muchy w
    > locie.

    TO PO CO ZAWRACASZ GŁOWĘ IDŹ ŁAPAĆ TE MUCHY, SKORO NIC NIE MASZ DO
    POWIEDZENIA

  • 7. Data: 2010-04-28 10:54:03
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Piotr pisze:
    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > TO PO CO ZAWRACASZ GŁOWĘ IDŹ ŁAPAĆ TE MUCHY, SKORO NIC NIE MASZ DO
    > POWIEDZENIA

    Mam duzo do powiedzenia ale czekam na dane ktore umozliwia mi
    wyczerpujaco odpowiedziec na pytanie zadane w watku.

  • 8. Data: 2010-04-28 10:54:08
    Temat: Re: Jaki router z najwi?kszym zasi?giem
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 28.04.2010 11:20, Ramzes wrote:
    > Witam
    > Jaki polecacie router z najwi?kszym zasi?giem. Chce ?eby ?apa? w odleg?osci
    > ok 300 metr?w od domu.

    Nawet jak juz taki znajdziesz (czy specjalna antene do zwyklego routera)
    - pytanie jest, czy dany sprzet (np. laptop) bedzie mial tyle mocy, by
    dane trafily do routera (jaka jest widocznosc, czy bez przeszkod itp.).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2010-04-28 11:16:30
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-28 11:20, Ramzes pisze:
    > Witam
    > Jaki polecacie router z największym zasięgiem. Chce żeby łapał w odległosci
    > ok 300 metrów od domu.

    Na taką odległość raczej na żadnej "zabawce" nie uzyskasz stabilnego
    sygnału. Myślę, że zakup routerka z gniazdem na zewnętrzną antenę +
    dobra antena dookólna załatwi sprawę.

  • 10. Data: 2010-04-28 11:59:10
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-28 12:54, Użytkownik zenek napisał:

    > Mam duzo do powiedzenia ale czekam na dane ktore umozliwia mi
    > wyczerpujaco odpowiedziec na pytanie zadane w watku.

    Czekając powstrzymaj się od trollowania.