  • 41. Data: 2012-01-28 18:58:23
    Temat: Re: Jaki router
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-01-27 00:31, astro pisze:
    > TP-LINK TL-WR1043ND
    > www.tp-link.com/en/products/details/?model=TL-WR1043
    ND
    Jeśli ma być zmieniany soft na openwrt/ddwrt itp, to lepszy byłby dlink
    DIR-825, prawie identyczny ale za to więcej ramu/flashu, 2x usb, ogólnie
    lepszy hardware. Cena chyba podobna

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 42. Data: 2012-01-28 19:02:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup
    > Jeśli ma być zmieniany soft na openwrt/ddwrt itp, to lepszy byłby dlink
    > DIR-825, prawie identyczny ale za to więcej ramu/flashu, 2x usb, ogólnie
    > lepszy hardware. Cena chyba podobna

    ZTCW to dlink ma słabszy procesor.

  • 43. Data: 2012-01-28 19:09:56
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-28 19:12, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Rafal Lukawski" jg19dg$bn0$...@u...news.interia.pl

    > Wybranym narodem jest Izrael, a wybranym
    > krajem jest Ziemia Obiecana Reymonta? ;)
    > (czyli stratna inwestycja?)

    Nie no nie strasz Polakow, Oni są wybrani w każdym względzie ;)

  • 44. Data: 2012-01-28 21:57:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafal Lukawski" jg1h5u$ns2$...@u...news.interia.pl

    > Nie no nie strasz Polakow, Oni są wybrani w każdym względzie ;)

    Ani ja ich straszę, ani ich pocieszam. A jest czym pocieszyć -- makabrą
    europejską. :) I jest czym straszyć -- polską pomocą przygotowywaną dla
    Europy. Już i Brazylia ma pomagać innym krajom, a jeszcze parę lat temu
    księża (zwłaszcza jeden -- o imieniu Sławek) z mojej parafii opowiadali
    parafianom o strasznej biedzie, jaka panuje w owej Brazylii...

    Siebie pocieszę -- za oknem tempriczer spada poniżej -10°C, na
    termometrach netowych

    http://www.wunderground.com/auto/wxmap/global/statio
    ns/12295.html -14°C a ma być -21°C
    http://www.gismeteo.com/city/daily/3187/ -15°C
    http://www.fakt.pl/pogoda/ <-- prognozaonly

    jest jeszcze fajniej, a hybrydy TPlinka pracują bez zarzutu. :)
    Wprawdzie szybkość spadła do około 19 Mb/s -- ale poza tym jest
    prawie OK -- prawie, bo co kilka (czy kilkanaście) dni dochodzi
    do krótkotrwałej utraty łączności. Za kilka nocy ma spaść ponoć
    poniżej -25°C -- może zobaczę, jak się wówczas to sprawdzi...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2012-01-28 23:42:34
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:02, qwerty pisze:
    > Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup
    >
    > ZTCW to dlink ma słabszy procesor.

    :):):):)

    Teraz to dales czadu jakby ten tplink mial jakis wypasiony proc a to
    tanie gowno za 5$.

  • 46. Data: 2012-01-29 07:33:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zenek" napisał w wiadomości grup
    > :):):):)
    >
    > Teraz to dales czadu jakby ten tplink mial jakis wypasiony proc a to tanie
    > gowno za 5$.

    Pomyliłem się.
    AR9132 vs AR7161

  • 47. Data: 2012-01-29 10:07:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jg1r0b$li0$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > do krótkotrwałej utraty łączności. Za kilka nocy ma spaść ponoć
    > poniżej -25°C -- może zobaczę, jak się wówczas to sprawdzi...

    W nocy szło bezboleśnie. Najwyraźniej niska temperatura
    nie szkodzi hybrydom tak mocno jak mnie. ;)

    Ciekawe, przy jakiej temperaturze zamarza żel w doziemnych
    przewodach UTP -- ja mam bez żelu. :) I tak przewód kosztował
    stosunkowo bardzo dużo. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2012-01-30 07:19:11
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-01-28 01:04, R.e.m.e.K pisze:

    > Jak to osiagnales? Bo ja mam problem z przebiciem sie powzej 72mbit, router
    > ten sam, z Gargoylem, lapek Dell Vostro 3500.

    A nie masz przypadkiem wyłaczonego bindowania kanałów wifi? Bo w
    Gorgoyle domyślnie kanał ustawiony jest na 20, a nie 40 MHz.
    I bardzo dobrze IMHO - kto nie potrzebuje - nie sieje bez sensu, a kto
    potrzebuje włączy. Sprawdź co z tym Dellem - u mnie na starszym Dellu
    łączy się albo na 54 mbps z max jakością (karta w laptopie to tylko wifi
    G) albo na 130-270 mbps przez 1-2 sciany w laptopie z N. Dużo zależy od
    anteny i karty - lubią się z Atherosami, bo same są na radiu Atherosa.
    Dwa 1043nd w bridge bez problemu wyciągają ~300 mbps na ~30m przez ulicę
    z bezpośrednią widocznością (w wireless bridge).

    --
    /MB

  • 49. Data: 2012-01-30 07:24:06
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-01-27 10:07, gawfron pisze:

    ND

    > Wiesza się co jakiś czas. Czasem raz w tygodniu, czasem raz w miesiącu.

    Sam dodawałeś i konfigurowałeś klocki do OpenWRT? Tu bym szukał
    przyczyny albo sprzęt jest fizycznie uszkodzony. Nie stwierdziłem zwisu
    OpenWRT (stockowe Gorgoyle PL) od kiedy nim się bawię, tak samo jak nie
    pamiętam zwisu Tomato w Linksysie WRT54GL. Za to jak bawiłem się
    dodaniem funkcji webcamu/monitorowania pomieszczenia do OpenWRT to od
    czasu do czasu potrafił się przymrozić. Albo sam coś żle skonfigurowałem
    (na to stawiam) albo DSP tochę się przegrzewał obciążony webcamem (ale
    na stockowym przy długotrwałym obciążeniu ntfs-3g + samba na 100% nie
    było zwisów).

    --
    /MB

  • 50. Data: 2012-01-30 07:32:29
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 28.01.2012 19:58, BartekK wrote:
    ND
    > Jeśli ma być zmieniany soft na openwrt/ddwrt itp, to lepszy byłby dlink
    > DIR-825, prawie identyczny ale za to więcej ramu/flashu, 2x usb, ogólnie
    > lepszy hardware. Cena chyba podobna

    chyba nie
    DLink kosztuje 390zł a tplinka kupisz prawie o połowę taniej
    Marx