    From: Michal <u...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki router
    Date: Mon, 30 Jan 2012 08:24:06 +0100

    W dniu 2012-01-27 10:07, gawfron pisze:

> [...]
    ND

    > Wiesza się co jakiś czas. Czasem raz w tygodniu, czasem raz w miesiącu.

    Sam dodawałeś i konfigurowałeś klocki do OpenWRT? Tu bym szukał
    przyczyny albo sprzęt jest fizycznie uszkodzony. Nie stwierdziłem zwisu
    OpenWRT (stockowe Gorgoyle PL) od kiedy nim się bawię, tak samo jak nie
    pamiętam zwisu Tomato w Linksysie WRT54GL. Za to jak bawiłem się
    dodaniem funkcji webcamu/monitorowania pomieszczenia do OpenWRT to od
    czasu do czasu potrafił się przymrozić. Albo sam coś żle skonfigurowałem
    (na to stawiam) albo DSP tochę się przegrzewał obciążony webcamem (ale
    na stockowym przy długotrwałym obciążeniu ntfs-3g + samba na 100% nie
    było zwisów).

    --
    /MB