  • 1. Data: 2012-01-25 12:15:35
    Temat: do posiadaczy ASROCK AM2NF3-VSTA
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy możecie wejść w panel sterowania, kliknąć na kontroler IDE i powiedzieć
    mi w jakim trybie ATA pracują Wasze dyski PATA na tej płycie? chodzi mi o to
    czy ATA100 czy ATA66?

  • 2. Data: 2012-01-25 12:26:02
    Temat: Re: do posiadaczy ASROCK AM2NF3-VSTA
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    u mnie coś takiego:
    http://e-serwis.org/smietnik/blad_DMA.JPG
    wymieniłem płytę dyski kieszenie, ale cały czas mam to samo...

  • 3. Data: 2012-01-25 18:21:03
    Od: "Piotr S." <s...@a...pl>

    > u mnie coś takiego:
    > http://e-serwis.org/smietnik/blad_DMA.JPG
    > wymieniłem płytę dyski kieszenie, ale cały czas mam to samo...

    To pewnie wina taśmy. Ją też wymieniałeś ?

    PS

  • 4. Data: 2012-01-25 18:28:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > To pewnie wina taśmy. Ją też wymieniałeś ?

    tak, wymieniałem z płaskiej na okrągłą i na inną płaską, nic nie dało...

  • 5. Data: 2012-01-25 20:18:20
    Od: "Piotr S." <s...@a...pl>

    > tak, wymieniałem z płaskiej na okrągłą i na inną płaską, nic nie dało...

    A może coś w biosie jest źle ustawione ?

    PS

  • 6. Data: 2012-01-25 20:22:35
    Od: "Piotr S." <s...@a...pl>

    > tak, wymieniałem z płaskiej na okrągłą i na inną płaską, nic nie dało...

    Co do taśmy - powinna być 80-żyłowa - pozwala na maksymalną prędkość.

    PS