  • 1. Data: 2013-03-13 09:41:31
    Temat: Jaki programator i JTAG do AVR?
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Witam,
    rozglądam się po sieci i mam pytanie, bo nie wiem czy dobrze rozumiem.

    Czy JTAGICE nie działa pod ATMEL STUDIO 5 i 6?
    A działa tylko AVR STUDIO 4?

    Czy JTAGICE nie obsługuje procesora ATmega1284P?

    Czy jedynym rozwiązaniem jest zakup drogiego JTAGICE MK2?
    I czy wtedy ten JTAGICE MK2 będzie działał w ATMEL STUDIO 6 i
    programował
    procesory ATmega1284P, ATmega32, AT90CAN32?

    Bo ten programator by mnie interesował:
    http://www.sibit.pl/sklep/?25,usb-avr-prog-mkii
    tylko żeby miał jeszcze JTAG-a.

    pytajacy