  • 1. Data: 2011-05-05 18:58:07
    Temat: Wysyłanie MMSów przy użyciu modemu GSM na USB
    Od: Hotaru Studio <b...@h...pl>

    Tak jak w temacie...
    Czy istnieje modem 3G na USB z którego można wysyłać bez problemów MMSy ?
    Odwiedziłem dzisiaj wszystkich operatorów ale niestety nie uzyskałem
    takiej odpowiedzi.
    Standardowo opcja wysyłania samych SMSów jest dostępna z poziomu
    aplikacji dostarczanej przez wszystkich operatorów (ale tylko smsów).

    Czy możecie podpowiedzieć coś w tym temacie?
    Może wystarczy użyć odpowiedniej aplikacji do danego modemu?
    Wysyłanie za pośrednictwem bramek operatorów nie wchodzi w grę.