  • 1. Data: 2011-08-13 22:25:42
    Temat: Jaki operator?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Wlasnie konczy mi sie umowa z play.
    Chce przejsc na prepaid.
    We freshu za doladowanie 30zl miesiecznie mam 29gr/min i 300Mb internetu
    na miesiac. Na rozmowy te 30zl mi spokojnie wystarczy, czesciej
    korzystam z gg i ogolnie netu. Dodatkowo waznosc karty przez rok. Czy
    jakis inny operator daje lepsze warunki?

  • 2. Data: 2011-08-14 04:51:08
    Temat: Re: Jaki operator?
    Od: "AndrzeJ" <A...@m...pl>

    > na miesiac. Na rozmowy te 30zl mi spokojnie wystarczy, czesciej

    pamintuj jeszcze o pankiecie 30za10

    jk

  • 3. Data: 2011-08-14 06:06:52
    Temat: Odp: Jaki operator? Play Fresh.
    Od: "Olkos" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > na miesiac. Na rozmowy te 30zl mi spokojnie wystarczy, czesciej korzystam
    > z gg i ogolnie netu. Dodatkowo waznosc karty przez rok. Czy jakis inny

    Dodatkowo w pakiecie za 10 zł masz 100 min. na rozmowy do wszystkich
    krajowych. Pakiet ważny 1 m-c.
    Dodatkowo w pakiecie za 5 zł masz 100 min. na rozmowy na stacjonarne i
    do Play. Pakiet ważny 1 m-c.

  • 4. Data: 2011-08-14 20:14:35
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-08-14 00:25, Norbert pisze:
    . Czy
    > jakis inny operator daje lepsze warunki?

    nie

  • 5. Data: 2011-08-14 21:41:57
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-14 06:51, AndrzeJ pisze:

    > pamintuj jeszcze o pankiecie 30za10
    >
    > jk

    ????????????

  • 6. Data: 2011-08-15 02:48:04
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Norbert wrote in <news:j26tmk$rak$1@mx1.internetia.pl>
    > We freshu za doladowanie 30zl miesiecznie mam 29gr/min

    28gr/min.

    > Na rozmowy te 30zl mi spokojnie wystarczy, czesciej
    > korzystam z gg i ogolnie netu.

    Internet za darmo w zamian za ogladanie reklam (10MB/dzien, po zaplaceniu
    2zl zwiekszenie limitu do 1GB dziennie przez tydzien)

    > Dodatkowo waznosc karty przez rok.

    Waznosc konta przedluzana o misiac po obejrzeniu 30. blokow reklamowych.
    Dla samego odbierania telefonow i korzystania z internetu nie trzeba W
    OGOLE doladowywac konta.
    www.freem.pl
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2011-08-15 08:09:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 06:51:08 +0200, AndrzeJ napisał(a):

    > pamintuj jeszcze o pankiecie 30za10

    Kolina, ić stont!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 8. Data: 2011-08-15 11:46:42
    Od: Tom Kom <k...@g...com>

> [...]
    > korzystam z gg i ogolnie netu. Dodatkowo waznosc karty przez rok. Czy
    > jakis inny operator daje lepsze warunki?

    Przy takich założeniach w Nowym Play Online na Kartę po doładowaniu
    125 zł. na 4 miesiące dostaniesz 2,8 GB miesięcznie a 31,25 zł. można
    wydać na wszystkie usługi rozmowy, sms, mms, lub np. 10 zł.
    nielimitowany transfer nocny 24-9. Działa tylko w 3G i nie można
    przenieść obecnego numeru.

  • 9. Data: 2011-08-16 06:32:04
    Temat: Re: Jaki operator? Play Fresh.
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 14-08-2011 08:06, Olkos rzecze:

    > Dodatkowo w pakiecie za 10 zł masz 100 min. na rozmowy do wszystkich
    > krajowych. Pakiet ważny 1 m-c.

    Z ciekawości- można coś więcej? (link)

    Na stronie Play
    (np. tu http://www.play.pl/pl/promocja/play-karta/index.html
    )
    tradycyjnie nie ma, albo ślepy jestem.

    Googlanie pokazuje tylko 100 min do sieci za 5 zł...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 10. Data: 2011-08-16 07:20:48
    Temat: Odp: Jaki operator? Play Fresh pakiet 30 zł za 10 zł.
    Od: "Olkos" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:j2d2t4$qo8$1@news.onet.pl...
    >W dniu 14-08-2011 08:06, Olkos rzecze:

    > Z ciekawości- można coś więcej? (link)

    Proszę bardzo (dotyczy Play Fresh) :
    http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Pr
    omocyjnej_Pakiet_30_zl_za_10_zl.pdf

    Faktycznie ukryli to. Gdybym nie wiedział, że to jest i działa, to chyba bym
    nie znalazł.
    Tydzień temu taki pakiet kupiłem i używam.