  • Data: 2010-03-15 21:01:47
    Temat: Jaki monitor LCD, dwa konkretne modele.
    Od: Krasnal <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Zamierzam kupić monitor LCD 22-23". Będzie wykorzystywany głównie do
    internetu, dużo obróbki zdjęć (Lightroom), czasem filmy, rzadko gry (ale co
    jakiś czas polatam sobie na Flight Simulator X). Przeglądałem już google,
    fora, opinie i mam wybór między dwoma modelami: Dell 2209WA lub Samsung
    F2380. Może miał ktoś do czynienia z tymi modelami, może po parametrach
    jakieś wskazówki itp bo ja zatrzymałem się w rozwoju na CRT :).
    TIA

    --
    Krasnal...