  • 1. Data: 2010-09-23 12:51:04
    Temat: Jaki monitor 19cali do 500zl z wysylka
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Witam

    Specjalistą nie jestem dlatego prosze Was o pomoc.
    Kupic chce na allegro bo wydaje mi sie ze w sklepach komputerowych bedzie
    drożej ;)
    Polecacie konkretne modele ? Czy za tą kase wszyscy producenci mają to samo
    zmieniając jedynie obudowe.. ?

  • 2. Data: 2010-09-23 15:39:58
    Temat: Re: Jaki monitor 19cali do 500zl z wysylka
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On 23 Sep., 14:51, "Beny" <s...@s...pl> wrote:
> [...]
    > drożej ;)
    > Polecacie konkretne modele ? Czy za tą kase wszyscy producenci mają to samo

    Musisz okreslic przynajmniej do czego ma toto sluzyc.
    Bo roznice sa, a tak to kup najtanszy = dostaniesz cos, co sie nadaje
    jako ekran do konsoli serwera wlaczanej raz na ruski rok, jak sie
    przez siec dopchac nie da...

    Marek

  • 3. Data: 2010-09-23 18:52:08
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > Bo roznice sa, a tak to kup najtanszy = dostaniesz cos, co sie nadaje
    > jako ekran do konsoli serwera wlaczanej raz na ruski rok, jak sie

    Masz racje, napisałem zbyt ogolnikowo.
    Komp ma karte graficzną radeon ati 9550, nei jest to nowy sprzęt.
    Monitor 19cali dla dziewczyny 16lat, ktora głownie siedzi na necie, pisze
    cos w wordzie do szkoły, obejrzy film, zdaje sie też czasami zagra w simsy 3
    (ale to nie jest ważne bo przy większej rozdziałce może zapomniec o grach).

    Własnie wróciłem od znajomych i po wspólnej analizie wybór padł na samsunga
    model - B1930NW - cena 450zl
    Jutro musze kupic wiec proszę o odp czy dobrze wybraliśmy.
    Dzieki

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-09-24 08:40:13
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On 23 Sep., 20:52, "Beny" <s...@s...pl> wrote:

    > Własnie wróciłem od znajomych i po wspólnej analizie wybór padł na samsunga
    > model - B1930NW - cena 450zl

    Ja (osobiscie) mam dobre doswiadczenia z Samsungami, zwlaszcza jesli
    chodzi o wywazony uzytek domowy - maja dosc dobre oddanie kolorow
    (daja sie nawet sensownie skalibrowac do foto, oczywiscie nie na
    poziomie profesjonalnego sprzetu dedykowanego do takich zastosowan,
    ale za to kosztuja 1/10 ceny), nie smuza przy filmach - IMO OK.
    Sam mam Samsunga 226BW.

    Marek

  • 5. Data: 2010-09-24 10:04:31
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >poziomie profesjonalnego sprzetu dedykowanego do takich zastosowan,
    >ale za to kosztuja 1/10 ceny), nie smuza przy filmach - IMO OK.

    Ok, to kupuje tego B1930NW.

  • 6. Data: 2010-09-28 09:53:07
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Beny" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ok, to kupuje tego B1930NW.

    Za niewiele więcej dostaniesz Benq 21,5" http://www.ceneo.pl/2378388s ,
    obraz większy niż w 19" panorama (chyba 17" klasyczna 5:4 była większa
    :-) ).
    Siedzę przy takim w pracy i jest do pracy biurowej tudzież do internetu
    super. :-)
    Filmiki i zdjęcia też bradzo dobrze wyświetla. W sumie mam 3 takie,
    koleżanki pracują w rozdzielczości 1280x720 (tak wolą) a ja w 1900x1080. :-)