  • 31. Data: 2010-02-05 16:44:26
    Temat: Re: Jaki minivan dla 7 osób
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    news:n81om5d8h9d6js40mdegcnb4c2m5mmjata@4ax.com...
    > [...]
    >
    > A w ogole warto takie maluchy ogladac ?
    >
    > Jesli w tym sie ma miescic 7 osob wygodnie, to IMO - albo prawdziwy
    > van z amerykanskim rodowodem, albo jakis maly dostawczak.
    >
    > J.

    Może źle sformułowałem pytanie. 5 osób na stałe + 2 dorywczo. Sporo jazdy po
    mieście - dlatego nie chcę się ładować w dużego amerykańca.

    Nie ukrywam, że jeśli chodzi o design, to picasso i s-max dla mnie są
    zdecydowanie naj. Tylko właśnie boję się diesli forda i awaryjności francuza
    :-(
    Nie wykluczam zafiry - ale trudno o dobrą ofertę. To są konie robocze - i
    tam przebieg dwulatka to > 120 tys, a francuza znajdę z połową tego.
    Dlatego się zastanawiam

    LM

  • 32. Data: 2010-02-05 16:55:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 16:34:08 +0100, LM napisał(a):

    > Na pewno? Bo w Citroenie figuruje jako HDI. Być może to jest to samo co w

    a co to ma do rzeczy? Ten sam silnik będzie się nazywał we Fiacie JTD a w
    Oplu CDTI.
    Inny silnik będzie się nazywał w Citroenie HDi, w Fordzie TDCI, w
    Landroverze TD4, we Fiacie JTDS a w Jaguarze po prostu Diesel. I co z tego?

    > obecnych fordach, ale prawdę mówiąc myślałem o fordach z lat 2006-2008, a
    > wtedy chyba były inne? Czy TDCI to to samo co HDI? Przecież chyba nie.

    Wszystkie obecne oprócz modeli 1.8
    Czyli 1.6, 2.0, 2.2 oraz 2.7 są produkowane przez fabryki należące wspólnie
    do Forda i PSA. Z tym, że silniki 1.6, 2.0 oraz 2.2 we Francji a silniki
    2.7 V6 pod Londynem. Ford dodatkowo do 2.7 V6 dokłada jeszcze dwa cylindry
    i robi V8 do Range Roverów

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 33. Data: 2010-02-05 18:07:35
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 5 Lut, 11:49, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > w s-max również

    i w Toyocie Verso także. Nie wiem co miałem rozwijać i uzasadniać.

    na tym tylnym wsadzanym w podloge siedzeniu fordoowskim jedynie dziedzko
    moze zasiasc

    MAciej

  • 34. Data: 2010-02-05 18:09:39
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    > Nie wykluczam zafiry - ale trudno o dobrą ofertę. To są konie robocze - i
    > tam przebieg dwulatka to > 120 tys, a francuza znajdę z połową tego.
    > Dlatego się zastanawiam
    >
    > LM

    ja dobrze zagadasz ze sprzedajacym to francuza ci na nowke sztuke na
    zegarach ustawi

    MAciej

  • 35. Data: 2010-02-05 20:49:38
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    > w s-max również

    Tak ale to jest opcja dodatkowa.

  • 36. Data: 2010-02-05 21:04:03
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >i w Toyocie Verso także. Nie wiem co miałem rozwijać i uzasadniać.

    Toyota Verso za 60 tysiecy:))
    Toyota Verso to jest nowy model dostepny od roku 2009
    - wersja 7 osobowa to jest dodatkowa opcja
    - ceny nowych Verso w wersji 7 osobowej to zaczynaja sie od 85 tysiecy
    wiec watpie aby pytajacy znalazl jakis egzemplarz, ktory stracil w ciagu roku
    ponad 20% wartosci (no chyba, ze bardzo bedzie szukal;))

    Pytajacemu raczej chyba o Toyote Corole Verso albo Avensisa Verso.
    A w tych autach fotele nie byly chowane w podlodze.

  • 37. Data: 2010-02-05 21:31:36
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "osito1963" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W Grand Picasso dwa tylne siedzenia całkowicie chowają się w podłogę. Po złożeniu
    jest ona całkowicie płaska.

    Tak, pewnie masz racje, tego autka nie znam,
    dlatego uzylem slowa _chyba_:
    "Z tych wymienionych aut chyba tylko Zafira ma fabrycznie"

  • 38. Data: 2010-02-05 21:46:31
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To samo jest w s-max i C4 grand.
    > Nie wiem jak s-max, ale c4 ma to samo

    W s-max wersja 7 osobowa to jest dodatkowa opcja.
    W C4 grand mozliwe.

    > Fiat niedawno był najpopularniejszy w polsce jako osobówka ;-)
    Wiem, cwiczylem jazde w 126p z pralka Polar i 4 osobami na pokladzie:)

    Chodzi mi o cos innego, jezeli np. Niemcy
    - narod bardzo praktyczny.
    - kraj ze wspanialymi autostradami.
    - do niedawna 3 gospodarka swiata (stac ich na dowolne marki i modele).
    - kraj 80 milionowy z 40 milionami aut.
    - z wysoko rozwinieta technika motoryzacyjna
    wybiera Zafire jako mvana to jednak daje do myslenia.

  • 39. Data: 2010-02-05 22:06:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 21:46:31 +0100, Bastion napisał(a):

> [...]
    > - kraj 80 milionowy z 40 milionami aut.
    > - z wysoko rozwinieta technika motoryzacyjna
    > wybiera Zafire jako mvana to jednak daje do myslenia.

    Bo vany kompaktowe są wygodniejsze do miasta - łatwiej się przepchać,
    łatwiej zaparkować, a zmęczenie spowodowane mniejszymi rozmiarami nie jest
    istotne.
    Na trasy wciąż mają Galaxy/Sharany/Sintry. No tak, Sintry już nie mają

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 40. Data: 2010-02-06 07:57:24
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - kraj 80 milionowy z 40 milionami aut.
    > - z wysoko rozwinieta technika motoryzacyjna
    > wybiera Zafire jako mvana to jednak daje do myslenia.

    Marudzisz strasznie. Pytający zapytał o to który z kilku 7 osobowych modeli
    wybrać więc zrobił już badanie i wiedział, że te modele występują w wersjach
    7 osobowych. Ty zacząłeś w to powątpiewać. Co z tego, że w S-Max to była
    opcja? To poszuka sobie egzemplarza z tą opcją, którą ma conajmniej 50% tych
    aut. Dalej piszesz o wyjmowaniu foteli i płaskiej podłodze jako czymś
    unikalnym w Zafirze kiedy wszystkie 7 osobowe modele o które pytał mają
    dokładnie to samo. Zafira jest jak Ritter Sport "quadratisch, praktisch,
    gut" i do tego billig ale na koniec jest to zwykła Astra V na sterydach
    podczas gdy S-Max bazuje na Mondeo VI. Mamy więc dwie różne klasy rozmiarowe
    i conajmniej jedno pokolenie techniczne różnicy między tymi autami.

    Niemcy jako słynący z braku polotu, braku wrażliwości na dobry design oraz
    historycznej demonstracji pędu stadnego do najbardziej szalonych pomysłów są
    ostatnią wyrocznią jeśli chodzi o masowy wybór rodzaju samochodu. Takiego z
    wąsem też zgodnie wybrali.