  • 21. Data: 2010-01-12 08:39:13
    Temat: Re: Jaki maly Diesel? VW Polo 1,4 czy Corsa 1,3?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    hamberg pisze:

    > to jest akurat kwestia strojenia silnika z turbina i skrzynia biegow i
    > roznie moga wygladac inne parametry.
    >
    > Mnie jednak bardziej zastanawia "kultura" pracy takiego silnika tdi.

    Zimne na wolnych obrotach pracuje jak daihatsu charade ;) albo jak
    c360-3p ;)

    Kiedyś w salonie poprosiłem żeby mi odpalili takiego stojącego na placu,
    obsypanego śniegiem - wrażenie tere..tere..tere..tere :)

    Mnie bardziej ciekawi jak jeździ nowe TSI VW 1,2 - myślałem że to 3
    cylindry, ale jak spojrzałem w specyfikację to to jest 4 sagankowy
    silniczek :)

    Pozdrawiam !!