  • 11. Data: 2010-01-11 12:50:11
    Temat: Re: Jaki maly Diesel? VW Polo 1,4 czy Corsa 1,3?
    Od: amos <g...@g...com>

    On 11 Sty, 10:53, Czarek Daniluk <c...@n...com> wrote:

    > 1,4 w Polo to pompowtryski i 3 cylindry.

    Czy ten silnik wystepuje gdzies jeszcze?

    amos

  • 12. Data: 2010-01-11 14:23:35
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 11 Sty, 12:27, "WIHEDCNF" <2...@h...nl> wrote:
    > Użytkownik "krzysiek82"

    > Zwykle pracownik może po okresie amortyzacji autko odkupić po
    > preferencyjnej cenie i następnie sprzedać z zarobkiem - mam kumpla
    > który od nastu lat ciągle jest jakimś przedstawicielem - o firmowe
    > autka dba jak o własne, a może i lepiej bo serwis i naprawy na czas,
    > każda usterka gaszona w zarodku.

    Tak jest tylko wtedy, gdy auta są przypisane do kierowców.

    GG

  • 13. Data: 2010-01-11 14:29:53
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    WIHEDCNF pisze:
> [...]
    > od nastu lat ciągle jest jakimś przedstawicielem - o firmowe autka dba
    > jak o własne, a może i lepiej bo serwis i naprawy na czas, każda usterka

    ja nie wierze w zwykle, widzę co jest u mnie w firmie, dwa fiaty
    fiorino, gdy wracałem jednym z nich z salonu było wszystko syper, ale
    jak pracownicy się do nich dorwali to już po tygodniu niego biegi ciężko
    wchodziły, a po przebiegu jakiś 15tyś km w obydwóch turbiny padły.
    Przypadek? Raczej nie, słyszałem, że niektórzy testowali jak to się
    biegi wrzuca bez sprzęgła itp itd. Od razu na zimnym butowali to i się
    auto rozleciało. Może nie wszyscy tacy są,ale kupując auto od firmy nie
    masz nigdy pewności kto nim jeździł i jak nim jeździł.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-01-11 15:04:04
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" napisał
    > 1,4 w Polo to pompowtryski i 3 cylindry.
    bardzo fajny silniczek. kumpel ma takie cudo, zresztą sam się przejechałem
    kiedyś takim jak szukałem polówki dla siebie. no i można zmienić
    oprogramowanie, z 75 kucy robi nam się 90-100 i, co ciekawe, spada zużycie
    paliwa. na firmowym programie wbrew pozorom ten silnik taki oszczędny nie
    był jeśli chodzi o jazdę po mieście (to z opinii kolegi, ale konkretnych
    wartości nie pamiętam)

  • 15. Data: 2010-01-11 15:50:05
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > bardzo fajny silniczek. kumpel ma takie cudo, zresztą sam się przejechałem
    > kiedyś takim jak szukałem polówki dla siebie. no i można zmienić

    a napisz moze jeszcze z jakimi silnikami masz porownanie - bo mnie sie
    wydaje ze mieszanka 3 cylindry + TDI to nie moze byc dobrze.

  • 16. Data: 2010-01-11 16:58:30
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "krzysiek82"

    > auto rozleciało. Może nie wszyscy tacy są,ale kupując auto od firmy
    > nie masz nigdy pewności kto nim jeździł i jak nim jeździł.

    Jak wszędzie - zgodzisz się?

  • 17. Data: 2010-01-11 20:34:32
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...pl>

    Użytkownik hamberg napisał:

    > a napisz moze jeszcze z jakimi silnikami masz porownanie - bo mnie sie
    > wydaje ze mieszanka 3 cylindry + TDI to nie moze byc dobrze.

    No niestety kiedyś czytałem w jakimś motorze czy czymś porównanie 1,4TDI
    80KM z 1,9 Multijest Fiata 80KM (Punto z Polo) i niestety przy
    porównaniu czasów przyspieszeń 80-120 to niestety 1,9 Fiata ustępowało
    pola 3em cylindrom :)

    Pozdrawiam !!

  • 18. Data: 2010-01-11 20:35:02
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...pl>

    Użytkownik amos napisał:

    > Czy ten silnik wystepuje gdzies jeszcze?
    >
    > amos

    Seat, Skoda, Audi - w całym koncernie go używają :)

    Pozdrawiam !!

  • 19. Data: 2010-01-12 01:26:02
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > No niestety kiedy czyta em w jakim motorze czy czym por wnanie 1,4TDI
    > 80KM z 1,9 Multijest Fiata 80KM (Punto z Polo) i niestety przy
    > por wnaniu czas w przyspiesze 80-120 to niestety 1,9 Fiata ust powa o
    > pola 3em cylindrom :)

    to jest akurat kwestia strojenia silnika z turbina i skrzynia biegow i
    roznie moga wygladac inne parametry.

    Mnie jednak bardziej zastanawia "kultura" pracy takiego silnika tdi.

  • 20. Data: 2010-01-12 07:56:57
    Od: "dan_ynx_" <d...@o...pl>

    > to jest akurat kwestia strojenia silnika z turbina i skrzynia biegow i
    > roznie moga wygladac inne parametry.
    >
    > Mnie jednak bardziej zastanawia "kultura" pracy takiego silnika tdi.

    mialem przyjemnosc jezdzenie Fabia 1.4 TDI. Fajny odglos tego silnika
    3-cylindr. Jak maly traktorek. Na poczatku wrazenie jakby jeden cylinder nie
    pracowal (mówie o 4-cylindrowych teraz ;) ) ale mozna sie przyzwyczaic