  • Data: 2009-10-29 09:59:57
    Temat: Jaki kupić telefon z aparatem cyfrowym ?
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Nie znam się na aparatach cyfrowych stąd pytanie co mam kupić.
    Moje założenia:
    1. Ma to być telefon komórkowy z wbudowanym aparatem
    2. Minimum 5,0 MPix
    3. Ma mieć możliwość nagrywania video
    4. Bateria musi być trwała, żebym co chwila nie musiał jej doładowywać.
    5. Mogę na to przeznaczyć maksymalnie 1000 zł.