  • 1. Data: 2010-02-08 11:00:36
    Temat: Jaki kabel HDMI?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    czy kable HDMI się od siebie różnią? Bo w MM mają po 80zł, a na
    Alledrogo po 20zł. Czy można kupić dowolny czy też tanie będą jak z
    biedronki?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-02-08 11:11:17
    Temat: Re: Jaki kabel HDMI?
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 08 Feb 2010 12:00:36 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał:
    > Witam,
    >
    > czy kable HDMI się od siebie różnią?
    Ceną.

    > Bo w MM mają po 80zł, a na
    > Alledrogo po 20zł. Czy można kupić dowolny czy też tanie będą jak z
    > biedronki?

    Kupuj. Będzie działał, albo nie. Jak nie będzie działał to reklamacja (bo nie
    działa). Jakość kabla nie ma znaczenia, szczególnie jeśli jest krótki.
    Problemy mogą sprawiać czasem wtyki (słaby kontakt "trzaski"), ale tego kabla
    nie łączy się i nie rozłącza kilka razy dziennie.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 3. Data: 2010-02-08 11:17:25
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    > czy kable HDMI się od siebie różnią? Bo w MM mają po 80zł, a na
    > Alledrogo po 20zł. Czy można kupić dowolny czy też tanie będą jak z
    > biedronki?

    Teraz chyba wszystkie sa zgodne ze standardem HDMI v1.3?
    Z dwa lata temu kupilem bez tego standardu i nie dzalal telewizor z
    tunerem "N".

  • 4. Data: 2010-02-08 11:44:16
    Od: "Cezar" <f...@e...com>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > czy kable HDMI się od siebie różnią? Bo w MM mają po 80zł, a na
    > Alledrogo po 20zł. Czy można kupić dowolny czy też tanie będą jak z
    > biedronki?

    tutaj masz dosc dobre porownanie kabli za 120$ i za 4$.
    http://gizmodo.com/268788/the-truth-about-monster-ca
    ble-part-2-verdict-cheap-cables-keep-upusually

    przy rozdzielczosciach do 1080p włącznie oraz standardowej dlugosci kabla
    2m, nie ma zadnego znaczenia jaki kabel uzyjesz.

    c.

  • 5. Data: 2010-02-11 07:07:06
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message

    Miałem 4 kable w testach domowych:
    1) 3m DVI->HDMI - 720p działa ok, w 1080p nie działa dobrze, artefakty w
    postacji czerwonych poziomych kreseczek -cena 19zł - słynnej marki noname.
    2) 1,8m HDMI-HDMI 720p i 1080p działa bardzo dobrze, cena 18zł - Manhatan.
    3) 5m HDMI-HDMI - 720p działa, a w 1080p w ogóle nie działa - cena 35zł -
    noname.
    4) 3m HDMI-HDMI ActiveJet - zarówno w 720p jaki i 1080p działa - cena 35zł.
    W testach wykorzystałem komputer stacjonarny, laptop dell i telewizor
    Panasonic PV8. :-)