  • 1. Data: 2010-02-08 12:07:39
    Temat: jaka to jest wlasnie ta nasza TVP i cala otoczka
    Od: a...@p...pl

    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article544298/Garg
    as_wyleci_za_film_o_Jaruzelskim_.html

    wg mnie wspomniany film byl stronniczy. Wart byl obejrzenia.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-02-08 12:15:39
    Temat: Re: jaka to jest wlasnie ta nasza TVP i cala otoczka
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-02-08 13:07, a...@p...pl pisze:
    > http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article544298/Garg
    as_wyleci_za_film_o_Jaruzelskim_.html

    > wg mnie wspomniany film byl stronniczy. Wart byl obejrzenia.

    Ale dlaczego za rozgrywki polityczne w publicznej telewizji maja placic
    abonenci?
    Niech partie polityczne stana do przetargu,wygraja go i wtedy nadaja co
    chca w swoim kanale tv.

  • 3. Data: 2010-02-08 12:34:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisal w wiadomosci
    as_wyleci_za_film_o_Jaruzelskim_.html

    > Ale dlaczego za rozgrywki polityczne w publicznej telewizji maja placic
    > abonenci?

    Bo takich oslów wybierali?

    > Niech partie polityczne stana do przetargu,wygraja go i wtedy nadaja co
    > chca w swoim kanale tv.

    No i dokladnie tak jest.
    Przetarg nazywa sie wybory, swój kanal nazywa sie TVP.
    Jest tylko przesuniecie w czasie - zwyciezca dostaje TVP o jedna kadencje
    pózniej niz wygrywa wybory. ;-)
    No chyba ze jest bezczelny jak PIS i ma tyle tupetu zeby wykonac skok na
    media kwartal po wyborach.

  • 4. Data: 2010-02-08 16:47:06
    Od: "Krzysiek" <a...@a...pl>

    > Bo takich oslów wybierali?
    _______________________________

    a jak mozna wybrac dobrze jezeli masz wybor miedzy
    "oslem" a "matolem" tudziez innym cwaniaczkiem?

    K.

  • 5. Data: 2010-02-08 18:03:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > a jak mozna wybrac dobrze jezeli masz wybor miedzy
    > "oslem" a "matolem" tudziez innym cwaniaczkiem?

    Można minimalizować szkody.
    Wybór tych obecnie rządzących w TVP na pewno takim działaniem nie był, a
    wręcz przeciwnie.