  • 1. Data: 2014-08-20 11:45:12
    Temat: Jaki jest "lejek: w Play po wyczerpaniu pakietu danych
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Mam zamiar przejść z prepaida Plusa do prepaida Play z zachowaniem numeru.
    Niewiele dzwonię ale dostęp do poczty się przydaje. W dodatku po
    przeprowadzce Plus nie ma zasięgu poza balkonem mieszkania a Play działa.
    W Plusie po zakończeniu limitu po prostu pobiera kasę, w Play włącza się
    "lejek" - jak wtedy spada transmisja, pocztę da się odebrać czy wejść
    przeczytać stronę?

    Irokez

  • 2. Data: 2014-08-20 12:30:49
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-08-20 o 11:45, Irokez pisze:
> [...]
    > W Plusie po zakończeniu limitu po prostu pobiera kasę, w Play włącza się
    > "lejek" - jak wtedy spada transmisja, pocztę da się odebrać czy wejść

    "Korzystanie z transmisji danych w ramach usługi odbywa się z prędkością
    od 8 Kb/s do 7,2 Mb/s dla
    pobieranych danych oraz od 8 Kb/s do 1 Mb/s dla wysyłanych danych. Po
    wykorzystaniu środków
    w pakiecie nie jest naliczana opłata za transfer danych, a prędkość
    transferu danych ulega zmniejszeniu
    do maksimum 8 Kb/s"
    Jak to wygląda w praktyce nie wiem, nie zdarzyło mi się przekroczyć
    pakietu.
    Pozdrawiam
    Dan

  • 3. Data: 2014-08-20 14:01:06
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 20 sierpnia 2014 11:45:12 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
    > W Plusie po zakończeniu limitu po prostu pobiera kasę, w Play włącza się
    > "lejek" - jak wtedy spada transmisja, pocztę da się odebrać czy wejść
    > przeczytać stronę?

    Praktycznie nic sie nie da zrobic. Poza odbieraniem tekstowych maili i przegladaniem
    tekstowych stron (ale takich juz w zasadzie nie ma) - google.pl od biedy wyswietli,
    zobaczyc wyniki wyszukiwania to juz jest majstersztyk.

  • 4. Data: 2014-08-20 14:11:06
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-20 11:45, Irokez pisze:
> [...]
    > W Plusie po zakończeniu limitu po prostu pobiera kasę, w Play włącza
    > się "lejek" - jak wtedy spada transmisja, pocztę da się odebrać czy

    Lejek w prepaidzie?. Mam już od dość dawna internet "na kartę" w tej
    firmie, ale o lejku po wyczerpaniu środków pierwsze słyszę.

  • 5. Data: 2014-08-20 14:45:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 20 Aug 2014 11:45:12 +0200, Irokez <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    >W Plusie po zakończeniu limitu po prostu pobiera kasę, w Play włącza się
    >"lejek" - jak wtedy spada transmisja, pocztę da się odebrać czy wejść

    W play na kartę i pozostałych poza rwk gdzie nie ma w ogóle lejka
    prędkość lejka to 8 kb/s czyli używać się nie da.
    Jedyny wyjątek to play na kartę lubię to, tam masz 32kb/s lejek.
    Tyle że po I lejek nie jest po to aby używać neta tylko po to żeby za
    dużo z konta nie ubyło po drugie to pakiety netu w play są tak tanie
    że nie opłaca się kombinować z lejkiem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-08-20 14:47:50
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-08-20 o 14:11, Trybun pisze:

    > Lejek w prepaidzie?. Mam już od dość dawna internet "na kartę" w tej
    > firmie, ale o lejku po wyczerpaniu środków pierwsze słyszę.
    To już teraz będziesz wiedział ;)
    http://www.play.pl/uslugi/nielimitowany-internet/
    Pozdrawiam
    Dan

  • 7. Data: 2014-08-20 18:46:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...com> 4...@g...co

    : Praktycznie nic sie nie da zrobic.

    AGPS, m@ile, pogoda?...

    Moje pierwsze łącze miało 300 bitów na sekundę.
    I trzeba było to zgłosić do Telekomunikacji.
    Miało to miejsce około roku 1986.

    Szybkość mała? Prze długi czas ta szybkość obowiązywał
    także na małe (kilka metrów) odległości pomiędzy
    terminalem i komputerem.

    9600 b/s -- to był szok!!!!
    [coś jak dzisiaj hiperLTE z szybkością 10 Gb/s]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-08-20 20:46:45
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:lt2je1$o9n$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    >
    > AGPS, m@ile, pogoda?...
    >
    > Moje pierwsze łącze miało 300 bitów na sekundę.
    > I trzeba było to zgłosić do Telekomunikacji.

    Jesteś pewien, że już w 1986?
    W 1995 realizowałem transmisję danych z WGPW do telegazety zaczynając od
    modemu 2400 baud a nieco później na "rakiecie" Zyxela na łączu sztywnym z
    prędkością 38400 baud.

    --
    marfi

  • 9. Data: 2014-08-20 21:20:42
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-08-20 o 20:46, marfi pisze:
> [...]
    > W 1995 realizowałem transmisję danych z WGPW do telegazety zaczynając od
    > modemu 2400 baud a nieco później na "rakiecie" Zyxela na łączu sztywnym

    Ja jakoś 1997 rozpocząłem przygodę z internetem, na wdzwanianym łączu
    jakoś dało się korzystać, strony to był głównie tekst, ewentualnie kilka
    zdjęć na które trzeba było poczekać. nie było "czatów" i innych nowinek
    przynajmniej na polskich stronach a IRC chodził rewelacyjnie :-)
    pozdrawiam
    Dan

  • 10. Data: 2014-08-20 23:33:39
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2014-08-20 14:11, Trybun pisze:

    > Lejek w prepaidzie?. Mam już od dość dawna internet "na kartę" w tej
    > firmie, ale o lejku po wyczerpaniu środków pierwsze słyszę.
    Kto pamieta #wiaraa?