  • 31. Data: 2012-02-04 20:07:51
    Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-03 12:53, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-02-03 12:06, *Radarro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Przemyśl Vectrę C kombi z 1.9 CDTI (120 KM polecam)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition

    jak Ci sie ta Insignia sprawuje?
    Pytam, gdyz u zony w pracy kupiono i wiecznie w warszatatch stoja.
    Co coekawe - wiekszosc problemow powtarza sie - wiec to tak jakby
    przypadlosc marki a nie przypadek.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 32. Data: 2012-02-04 20:11:15
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Może Logan kombi?

    Oglądałeś na żywo środek? Proponuję rzucić okiem bo nie jest tak jak można
    by sądzić po wyglądzie zewnętrznym tego samochodu :/

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 33. Data: 2012-02-04 23:39:34
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 3 Lut, 12:06, "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Autem ma jezdzic kobita do pracy 25 km dziennie,
    > poza tym ma sluzyc jako pewny transport
    > na dalsze trasy 1 x miesiacu + urlopy po 1000km, etc.
    > Auto ma byc typowo uzytkowe, nie musi sie rzucac w oczy,
    > przedluzac czegkolwiek, ma sie nie psuc, dawac jakis
    > komfort jazdy.
    [...]
    > Może Logan kombi?

    Mam od 4,5 roku (80 tys. km) i jestem bardzo zadowolony - ale sądząc
    po dalszej dyskusji, to właściwie dla Ciebie raczej bym odradzał...

    Z drugiej strony - może owej docelowej kobiecie jednak by pasowało?
    Ale to już by musiała sama wsiąść i sprawdzić.

    Zalety: chyba wszystkie te same, które ktoś wypisał przy berlingo/
    partnerze, tylko jeszcze bardziej (; - większe w środku niż na
    zewnątrz oraz plastik-fantastik (to nie żart). No i technicznie proste
    jak cep do kwadratu.

    Plus ujemny czy też minus dodatni (tzn zależnie od gustu): oryginalna
    niepozorność - auto niby nic ciekawego, ale ludzie zaczepiają i się
    dopytują (teraz już trochę mniej, przeszło na dustery), natomiast
    znafcy-i-fachofcy-z-bozej-laski robią podśmiechujki <:

    Minusy: akustyczny komfort jazdy w szybszych dalszych trasach oraz
    brak rezerwy mocy - tzn. (MSZ) da się zupełnie bez problemu jeździć
    nawet moimi 87 KM (trzeba po prostu kręcić i tyle), ale nawet jeśli
    trochę 105 KM lepsze, to też żadnej pupy nie urywa (i głównie dlatego
    Tobie odradzam).

    Ogólnie: spoko-wóz, całkowicie zupełnie kompletnie bezpretensjonalny -
    "koń, jaki jest, każdy widzi". Ma w sobie "coś", ale wymaga też trochę
    charakteru od kierowcy (;

  • 34. Data: 2012-02-05 12:44:48
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > zależy która wersja. Blaszak ma zawiechę na drążku skrętnym, zaś wersje
    > oszklone normalne, ze sprężynami.
    Mam blaszaka Partnera (fabrycznie nówka taki kupiony w salonie, nie
    jakiś składany z dwóch) i mam najzwyklejsze sprężyny i amortyzatory, jak
    w cywilizowanym prostym zawieszeniu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 35. Data: 2012-02-05 14:33:34
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: RZEGNA Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 3 luty 2012, 20:09:08

    > co masz przeweciwko Sportage. Mam ja i koleżanka z aerobicu i nam pasuje

    -Po czym poznać że polityk kłamie?
    -Po tym że rusza ustami.

    A po czym poznać, że Kolina trolluje?

    --
    Llort

  • 36. Data: 2012-02-05 14:50:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lort,

    Sunday, February 5, 2012, 2:33:34 PM, you wrote:

    > -Po czym poznać że polityk kłamie?
    > -Po tym że rusza ustami.
    > A po czym poznać, że Kolina trolluje?

    Po NNTP-Posting-Host: 85-222-48-38.home.aster.pl

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2012-02-05 15:07:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Po NNTP-Posting-Host: 85-222-48-38.home.aster.pl

    Przydałby się komitet zniczowy pod "tym" adresem. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 38. Data: 2012-02-05 15:25:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Sunday, February 5, 2012, 3:07:53 PM, you wrote:

    > Przydałby się komitet zniczowy pod "tym" adresem. :P

    Ale do tego jest potrzebny drobny przeciek...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2012-02-05 16:47:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-05 12:44, BartekK pisze:

    > Mam blaszaka Partnera (fabrycznie nówka taki kupiony w salonie, nie
    > jakiś składany z dwóch) i mam najzwyklejsze sprężyny i amortyzatory, jak
    > w cywilizowanym prostym zawieszeniu.

    Wszystkie II mają z tyłu nowe zawieszenie na sprężynach, a nie na belce
    skrętnej z drążkiem skrętnym. Ten płaszczycowy to pewnie I po lifcie,
    a nie II. No, ale to nie pierwsze rewelacje z jego strony. Swoją drogą,
    to jako wersja "osobowa" stracił sporo na komforcie.

  • 40. Data: 2012-02-05 21:59:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Feb 2012 12:44:48 +0100, BartekK napisał(a):

    > Mam blaszaka Partnera (fabrycznie nówka taki kupiony w salonie, nie
    > jakiś składany z dwóch) i mam najzwyklejsze sprężyny i amortyzatory, jak
    > w cywilizowanym prostym zawieszeniu.

    Może inna wersja/ Te, które u nas były jednak na drążkach wisiały.

    --