  • 11. Data: 2014-03-31 13:47:34
    Temat: Re: Jaki bezlusterkowiec
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kikuko" <k...@o...pl> writes:

    [wizjer]

    > a nie prościej założyć na ekran kominek, ja tak zrobiłem do E-P1,
    > totalnie inny komfort focenia. Kupiłem metalowy na 3 cale, usunąłem
    > dolną klapkę i problem odblasków z głowy. Przyjemność kosztowała 30
    > zł. "Potrzeba matką wynalazków"

    Myślę że to jest zdecydowanie nie prościej. Komfort faktycznie musi być
    "totalnie inny".
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 12. Data: 2014-03-31 14:13:18
    Od: "kikuko" <k...@o...pl>

    > "kikuko" <k...@o...pl> writes:
    >
    > [wizjer]

    > Myślę że to jest zdecydowanie nie prościej. Komfort faktycznie musi być
    > "totalnie inny".
    > --
    > Krzysztof Hałasa

    to w konsekwencji zostają tylko z wizjerem optycznym lub elektronicznym.
    Nowe z kitem można już poniżej 1000zł.
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-03-31 19:09:56
    Od: ST <j...@w...pl>

    > W byle marcowym słońcu już g* widać na większości LCD. Paranoję jakąś
    > macie z tą plażą.

    To telefon też masz z wizjerem?
    Mam nexa 6 który ma podobno jeden z lepszych wizjerów. Od dwóch lat
    zrobiłem nim ponad 40tys zdjęć w większości architektura w ładną
    pogodę.Na początku po przesiadce z lustrzanki z niego korzystałem bawiąc
    się manualnymi szkłami. Ostatnio zapomniałem już że go mam i gdybym
    kupował teraz aparat to wybrałbym nex 5 bo mniejszy i tańszy bez wizjera.

  • 14. Data: 2014-04-01 12:57:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 31 Mar 2014 19:09:56 +0200, ST wrote:

    > To telefon też masz z wizjerem?

    Fantastyczne wnioskowanie.
    Od wskazania, że LCD daje ciała w normalnej słonecznej pogodzie występującej
    przez większość roku w PL, do wniosku o telefonie z wizjerem.
    Naprawdę błyskotliwe. Tak samoistnie, czy wspomagane farmakologicznie jakoś?

    Zaspokajaąc ciekawość: w weekend, na działce, na telefonie bez robienia
    sobie cienia ręką g* było widać. Na wyświetlaczu LX5 takoż. 29/30 marca.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2014-04-02 03:51:53
    Od: ST <j...@w...pl>

    > Zaspokajaąc ciekawość: w weekend, na działce, na telefonie bez robienia
    > sobie cienia ręką g* było widać. Na wyświetlaczu LX5 takoż. 29/30 marca.

    W sobotę i niedzielę miałem sporo biegania z aparatem (karty 32GB mi
    zabrakło) i ani razu nie miałem potrzeby przyłożyć wizjer do oka. A z
    kadrów jestem naprawdę zadowolony.