  • 11. Data: 2012-04-18 13:43:15
    Temat: Re: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 z?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-04-18 13:38, Mirek Ptak pisze:

    > Ja bym polecił LG lub Toshibę z tej listy, a co do Samsungów to wiadomy
    > jest mój stosunek do wyrobów tej firmy (mam nadzieję, że sobie nie
    > schlebiam ;) ) - tutaj dla ilustracji zdjęcie z przedwczoraj:
    > http://img703.imageshack.us/img703/3298/201204161815
    04cr.jpg
    > Jak szedłem do sklepu to jeszcze działał :)
    > Niby losowy przypadek, ale...

    cena wskazuje na jakąś nowość, może to nowa
    forma przekazywania obrazów?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 12. Data: 2012-04-18 14:25:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-18 13:43, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    To ja dziękuję ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2012-04-18 18:12:35
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

    >Niby losowy przypadek, ale...

    Niby zepsuty egzemplarz ma sugerowac, ze Samsung jest be...?

  • 14. Data: 2012-04-19 00:20:47
    Temat: Re: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 zł
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Kupowałem chyba taki (albo D400) rodzicom i powiem że spisuje się bardzo
    > dobrze, ma wszystko co potrzeba dla ludzi 60+ :)

    Pewnie, po co przepłacać. I tak niedługo umrą...
    Pozdrowienia dla twoich dzieci ;-)

  • 15. Data: 2012-04-19 07:36:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-18 18:12, *I.Tichy* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Niby zepsuty egzemplarz ma sugerowac, ze Samsung jest be...?

    Tak

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 16. Data: 2012-04-19 09:18:06
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2012-04-18 13:43, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > To ja dziękuję ;)

    Nie znasz sie na nowoczesnosci :p
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl
    Ps.
    Mam UE32D6500 od 4 miesiecy i odpukac takiego obrazu mi nie pokazuje :)

  • 17. Data: 2012-04-19 09:29:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-19 09:18, *zho* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Mam UE32D6500 od 4 miesiecy i odpukac takiego obrazu mi nie pokazuje :)

    Absolutnie nie życzę :). Ja jednak nie zaryzykuję zakupu.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 18. Data: 2012-04-19 09:41:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 07:36:07 UTC+2 użytkownik Mirek Ptak napisał:
    > Dnia 2012-04-18 18:12, *I.Tichy* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Tak

    Ja npo do samsunga żadnych zastrzeżeń nie mam.
    Kilka kilkanascie juz lat temu kupilismy z teściem dwa telewizory kinskopowe Samsunga
    26cali- mój jakies 3 lata temu oddałem szwagierce i służy jej do dzisiaj, tescia
    działa u niego równiez do dzisiaj. Zero awarii.
    Chyba 5 lat temu kupiłem samsunga LCD 37 cali, u mnie działał bez problemu w grudniu
    2010 roku oddałem go mamie u niej działa do dzisiaj. Ja w grudniu 2010 roku kupiłem
    plazme samsunga 50cali(kosztował ok 2500zł chyba)- jak na razie ok.
    W listopadzie 2009 roku tesciu kupił samsunga lcd 42 cale- tez bez problemów,
    Kilka tygodni temu przed swiętami kupiłem córce 32 calowy telewizor- po moich
    pozytywnych doświadczeniach z Samsungami kupiłem oczywiście Samsunga;) Mam jeszcze od
    ponad roku kino domowe- równiez Samsunga- jakiś najtańszy model kupiony za chyba
    500zł. Czyli mam pozytywne doświadczenie z marką Samsung- dodatkowo np telewizory
    Samsunga są w grupie tych najtańszych zawsze więc nie widze sensu przepłacać za
    droższe marki skoro taniej moge kupic sprzęt którego funkcjonalnośc jest dla mnie
    wystarczajaca. Jedyna drobna wada moim zdaniem to Anynet+ Samsunga- próbopwałem z
    tego korzystać przy połaczeniu telewizora i kina domowego ale nie działało to za
    funkcjonalnie moim zdaniem więc wyłączyłem ta funkcje. Ale nie jest żle bo kino i tv
    moge obsługiwac jednym pilotem więc dla nie jest to jakiś duży kłopot

  • 19. Data: 2012-04-19 10:06:00
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Marcepan nabazgrał(a):

    > Pewnie, po co przepłacać. I tak niedługo umrą...
    > Pozdrowienia dla twoich dzieci ;-)

    ?? nie bardzo rozumiem twoją wypowiedz ...

  • 20. Data: 2012-04-19 10:07:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-19 09:41, *Kris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ja npo do samsunga żadnych zastrzeżeń nie mam.

    Nigdy nie twierdziłem, że 100% ich wyrobów się psuje, ale albo mam
    jakiegoś pecha, albo coś jest na rzeczy, że tylko dziadostwo od samsunga
    mi się psuje seryjnie. Mam przecież sporo innych sprzętów Pioneera,
    Sharpa, WD, LG, Motoroli, Zyxela i wymieniam tu tylko RTV. Powtarzać
    się, jakie miałem problemy z samsungiem nie chcę, ale moje posty są do
    wygrzebania w archiwum.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak