  • Data: 2010-04-18 08:34:44
    Temat: Jaki PC do 1500zl
    Od: JP <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;
    Potrzebuje porady co do zakupu PC do ceny max 1500zl bez monitora oraz
    peryferiow.
    Komputer bedzie uzywany przez dziewczyne uczacac sie w szkole sredniej.
    ogolny zarys komputera posiadam, nie mam tylko sprecyzowanej plyty gl. - jak
    powszechnie wiadomo jest to akurat najwazniejszy podzespol w PC...

    Zastanawiam sie nad m.w.:
    http://allegro.pl/item1000188245_king_gracz_2_x_3_0g
    hz_4gb_500gb_grafika_
    1gb_dvrw.html

    http://allegro.pl/item993623818_king_gracz_2_x_3_0gh
    z_4gb_500gb_hd5570_
    1gb_dx11.html

    http://allegro.pl/item998990203_king_gracz_2_x_3_0gh
    z_4gb_500gb_grafika_
    2gb_dvrw.html

    http://allegro.pl/item1001684505_king_gracz_2_x_3_0g
    hz_4gb_500gb_9800gt_
    1gb_dvrw.html

    Co sadzicie o plycie montowanej w tych PC? Na jakiej plycie Wy byscie postawili
    swoj sprzet i dlaczego?
    Dodatkowo co mnie trapi w w/w komputerach to brak dokladnych inf. nt. HDD,
    DVD, RAM - producenci itd...