  • 11. Data: 2010-07-29 22:34:49
    Temat: Re: Jakby ktoś chciał Dacie do "małych poprawek"....
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c519af6$0$2599$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Ale po co? Odbiją sobie stratę w przyszłym roku.

    > Możesz być pewien, że żadna normalna firma nie będzie przez dłuższy czas
    > generowała rzeczywistych strat (nie mylić z fikcyjnymi :>) jeśli może ich
    > uniknąć.

    To nie zawsze jest tak, czasami firma znana nie może sobie pozwolić na
    nieposiadanie w swojej ofercie jakiegoś produktu, w ubezpieczeniach może to
    być szczególnie widoczne. Zrezygnowanie z ubezpieczeń komunikacyjnych może
    spowodować nie tylko utratę klientów z tego typu ubezpieczeniami, ale
    również tych co chcą mieć wszelakie ubezpieczenia w jednej firmie. Kolejna
    sprawa jest to ze w dłuższym okresie czasu bilans może być na plus, w jednym
    roku więcej wypadków powodują klienci firmy A w drugim B raz jedna ma na +
    raz druga. To bardziej poskładane jest niż sie wydaje.

    Buniek

  • 12. Data: 2010-07-29 22:38:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Albo nie odbiją, bo jak będą drożsi to ludzie kupią u konkurencji.
    (...)
    > Ani przez moment nie było mowy o żadnym dłuższym czasie.

    Uogólniam co powinno być uogólnione. W przypadku firm ubezpieczeniowych
    wysokość składki jest ściśle uzależniona od wysokości wypłacanych
    odszkodowań i to jest fakt. A Twoje rozważania dotyczące jakiegoś bardzo
    krótkiego okresu czasowego są właśnie na poziomie podstawówki, bo nie
    dają się uogólnić w taki sposób, by nie dojść do błędnych wniosków.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-07-29 22:55:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > odszkodowań i to jest fakt. A Twoje rozważania dotyczące jakiegoś bardzo
    > krótkiego okresu czasowego są właśnie na poziomie podstawówki,

    Jasne.
    I to mówi gość, który w jednym wątku oświadcza że płaci za OC dupowoza 2000
    zł i że nie chce mu się szukać lepszej oferty, ale że poszkodowani w
    wypadkach są winni wysokich stawek OC.
    A zaraz potem naucza innych ekonomii w ubezpieczeniach, bredząc o czymś
    innym niż było w poście na który odpowiada.

    Nie da się z debilizmem dyskutować, więc EOD na dyskusje z tobą w kolejnym
    wątku, a jak jeszcze raz się to w którymś powtórzy, to pożegnamy się na
    dłużej.

  • 14. Data: 2010-07-29 23:02:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > płaci za OC dupowoza 2000 zł i że nie chce mu się szukać lepszej
    oferty, ale że poszkodowani w wypadkach są winni wysokich stawek OC.

    Znowu czegoś nie zrozumiałeś? Co ma tu moje OC do rzeczy?

    > Nie da się z debilizmem dyskutować, więc EOD na dyskusje z tobą w
    > kolejnym wątku, a jak jeszcze raz się to w którymś powtórzy, to
    > pożegnamy się na dłużej.

    Chcesz filtrować moje posty to se filtruj, ale z łaski swojej mnie o tym
    nie informuj bo gówno mnie to obchodzi.

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-07-29 23:07:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin BUNIEK

    > (...) To bardziej poskładane jest niż sie wydaje.

    Ależ ja się z tym ogólnie zgadzam, polemizuję z nonsensowna wizją
    Cavallino w której wysokość składek generalnie zależy nie od rzeczywistej
    wysokości wypłacanych odszkodowań lecz od urojonej przez niego pożądanej
    wysokości tychże odszkodowań, a każde zaniżone w stosunku do tej urojonej
    kwoty odszkodowanie to "zysk dla ubezpieczyciela".

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-07-29 23:13:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin BUNIEK

    > Ależ ja się z tym ogólnie zgadzam, polemizuję z nonsensowna wizją
    > Cavallino w której wysokość składek

    Nie kłam, nie było o niczym takim mowy, raczej przeczytaj na co
    odpowiadałeś.

  • 17. Data: 2010-07-29 23:16:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Nie kłam, nie było o niczym takim mowy, raczej przeczytaj na co
    > odpowiadałeś.

    Cytuję:

    > Bo?
    > Wstecz składek podnieść nie idzie, więc taka możliwośc jak najbardziej
    > istnieje.

    A kilka postów dalej piszesz:

    > Ani przez moment nie było mowy o żadnym dłuższym czasie.

    Natomiast swoją nonsensowną teorię przedstawiłeś w innym wątku. Mam
    rozumieć, ze co wątek, to Cavallino ma inne zdanie na ten sam temat?

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2010-07-29 23:21:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

> [...]

    Ano właśnie.
    Odnosiłem tylko i wyłącznie do zdania, że ubezpieczalnia nie będzie stratna,
    zdania fałszywego.
    Nie wiem do czego odnosiłeś się Ty, ale po tym co napisałeś przed chwilą,
    widać że do czegoś zupełnie innego.
    I jak Cię traktować poważnie, jak piszesz posta nawet nie rozumiejąc, na co
    odpowiadasz?

    Teraz ładnie przeproś i nie grzesz więcej, a jak czegoś nie rozumiesz to
    poproś o wyjaśnienie, zamiast pyskować.

  • 19. Data: 2010-07-29 23:29:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ano właśnie.
    > Odnosiłem tylko i wyłącznie do zdania, że ubezpieczalnia nie będzie
    > stratna, zdania fałszywego.

    Odnosiłeś się do zdania, że ubezpieczalnia nie będzie stratna w dłuższej
    perspektywie, bo przedpiśca wyraźnie napisał dlaczego nie będzie -- bo
    klienci Z CZASEM zapłacą większe składki na OC. Nie rozumiesz na co
    odpisujesz i co cytujesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-07-29 23:33:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Ubezpieczalnia nie będzie stratna.

    > Odnosiłeś się do zdania, że ubezpieczalnia nie będzie stratna w dłuższej
    > perspektywie,

    Nie, nic takiego tam nie było, więc przestań wreszcie bezczelnie kłamać.
    Każdemu zdarza się coś źle zrozumieć, więc po co to ciągniesz i próbujesz mi
    wmówić, że wiesz lepiej o co mi chodziło?