  • 21. Data: 2010-08-24 15:25:00
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-08-24 15:20, Arek wrote:
    > mleko wrote:
    >

    > I dla fioletowych samochodów też nie ma! Dla tych wiozących kota też nie ma.
    > Co to za zarządca, nosz!

    Fioletowy samochod (ten z kotem tez), nie jest w stanie przejechac
    miedzy innymi samochodami, bez spowalniania ich. Motocyklista stojac w
    korku za samochodem, wydluza i spowalnia (czas reakcji) cala grupe.
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2010-08-24 15:25:24
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "Pawel Sz." <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > to swiete krowy nie mogace postac te 10 min. w kolejce?

    Mylisz sie, motocyklisci maja "miedzypas" i "miedzybramki".
    I Tobie jako blachosmrodziarzowi chuj do tego, oni poruszaja sie niejako w
    innym wymierze nie wplywajac na pozostaly ruch.

    --
    Picasso

  • 23. Data: 2010-08-24 15:25:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 15:16:10 +0200, mleko wrote:

    >Sprawa jest prosta. Brakuje bramki dla motocyklistow. Z pretensjami
    >nalezy zglaszac sie do zarzadcy.

    I bramki dla autobusow, i dostawczakow, i aut ciezarowek osobowych :-P

    A przeciez wszystko mozna rozwiazac komercyjnie - bramka za 8zl, obok
    bramka za 10 zl, i kolejna za 15 zl :-)

    >Z drugiej strony to chyba nic sie nie zmieni, skoro
    >jest sznurek chetnych aby uiscic oplate, to stalexport nic tylko sie
    >cieszy. Najwyzej rozbuduje punkt poboru oplat o kolejne kilka bramek i

    Ale najpierw im trzeba wyslac oburzony list - ze sie na rok rezygnuje
    z autostrady, bo sa szybsze drogi :-)

    J.

  • 24. Data: 2010-08-24 15:27:39
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Na chama? "Kierowcy stojacy tuz przed okienkiem do zaplaty grzecznie ich
    > puszczaja".

    A zapytali sie "grzecznie" wszystkich czy tylko tego pierwszego?
    Kiedy ja chce wejsc na poczcie bez kolejki, to pytam sie wszystkich a nie
    tylko tego pierwszego. W koncu wplywa to na dluzsze oczekiwanie calej
    kolejki.

    --
    Picasso

  • 25. Data: 2010-08-24 15:30:58
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl>

    On 24 Sie, 15:17, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > Jesli chcesz bramke porownywac do poczty, to tak - pierwszenstwo maja ludzie
    > z wypelnionym druczkiem, a jak ty chcesz sobie kartofle opakowac i wypelnic
    > przekaz, to stan z boku i daj ludziom przejsc. :)
    >
    > Pozdrwiam
    > Kamil

    Drogi Kamilu, a jezeli WSZYSCY stojacy w okienku maja wypelnione
    druczki, to kto ma pierszenstwo? Ten z niebieskimi czy czarnymi
    literkami? Zyjesz w spoleczenstwie, czy sam ze soba?

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 26. Data: 2010-08-24 15:34:17
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-08-24 15:25, J.F. wrote:

    > I bramki dla autobusow, i dostawczakow, i aut ciezarowek osobowych :-P

    Jezdze na moto i rozumiem wkurw autora. W tym wypadku kazdy
    (motocyklista i dwusladowiec) musi uiscic oplate, wiec dojazd do bramek
    miedzy samochodami tez uwazam za chamski. Jednak twoje porownanie jest
    nietrafne. Autobus, dostawczak itp, nie jest w stanie przejechac
    kilometr miedzy samochodami na dwoch pasach (taki byl ostatni korek) aby
    dojechac do swojej bramki.

  • 27. Data: 2010-08-24 15:37:14
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl>

    On 24 Sie, 15:25, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > I Tobie jako blachosmrodziarzowi chuj do tego, oni poruszaja sie niejako w
    > innym wymierze nie wplywajac na pozostaly ruch.

    Z tym "nie wplywaniem na pozostaly ruch" to akurat tutaj nie
    trafiles...

  • 28. Data: 2010-08-24 15:41:31
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    mleko wrote:

    > Fioletowy samochod (ten z kotem tez), nie jest w stanie przejechac
    > miedzy innymi samochodami, bez spowalniania ich. Motocyklista stojac w
    > korku za samochodem, wydluza i spowalnia (czas reakcji) cala grupe.

    Wybacz ale jak taki motocyklista będzie płacił na bramce, czekał na resztę
    itd to _zawsze_ spowolni całą grupę stojącą za nim. Więc skoro spowalnia to
    niech grzecznie stoi na swoim miejscu w kolejce.

    > i spowalnia (czas reakcji) cala grupe.

    Znaczy co, motocyklista ma czas reakcji gorszy od kierowcy samochodu? Bo
    jeśli to jest w drugą stronę to nie widzę zysku z tego, że motocyklista
    zniknie z swojego miejsca w kolejce.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 29. Data: 2010-08-24 15:45:52
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 24 Sie, 15:34, mleko <m...@m...ml> wrote:
    > On 2010-08-24 15:25, J.F. wrote:

    > Jezdze na moto i rozumiem wkurw autora. W tym wypadku kazdy
    > (motocyklista i dwusladowiec) musi uiscic oplate, wiec dojazd do bramek
    > miedzy samochodami tez uwazam za chamski.

    Dokladnie... dodatkowo motocyklisci potrzebuja zazwyczaj wiecej czasu
    przy bramkach (zdjecie rekawic, wyjecie pieniedzy, ... ), nawet gdy
    maja kwote odliczona co do grosza ;)

    WS

    PS. Mieszkajac w Krk platnym odcinkiem A4 jechalem na moto ostatnio
    kilka lat temu - po co sie tam pchac z wlasnej woli? wyjatkowo nudna
    droga ;)

  • 30. Data: 2010-08-24 15:59:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 15:34:17 +0200, mleko wrote:

> [...]
    >nietrafne. Autobus, dostawczak itp, nie jest w stanie przejechac
    >kilometr miedzy samochodami na dwoch pasach (taki byl ostatni korek) aby

    Dlatego wlasnie powinien miec osobna bramke - przeciez nie bedzie
    dostawczak wstrzymywal biznesu bo jakims urlopowiczom zachcialo sie
    zrobic zlot motocyklowy i zablokowali przejazd przez bramki na dluzszy
    czas :-P

    J.