    Date: Mon, 14 Jun 2010 14:06:38 +0200
    From: Mateusz Papiernik <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Jaka torba LowePro?

    Witajcie!

    Stanąłem przed koniecznością zakupu torby foto. Dotychczas chodziłem z
    Canonem 350D + 17-55/2.8 IS wsadzonym w jedną z Lowepro Rezo - zwykły
    futerał - na krótkie spacery, a na wycieczki wsadzałem go w plecak.
    Lowepro CompuDayPack, razem z laptopem.

    Zestaw sprawdzał się rewelacyjnie, dopóki mi się szklarnia nie
    poszerzyła - dokupiłem EF 70-200/4L i zrobiło się ciasno. W plecak w
    przegródce na aparat puszka i dwa szkła się nie mieszczą, a znowu
    utykanie drugiego obiektywu w środek plecaka, który nie jest dodatkowo
    wyściełany i noszę tam stertę innych rzeczy, jest raczej kiepskim
    pomysłem. Tymczasowo radzę sobie trzymając drugi obiektyw w grubym
    materiałowym kondomie, który kiedyś dostałem od Sigmy, której już nie
    mam - ale to półśrodek.

    Chciałbym kupić jakąś torbę foto, która pomieści:
    - puszkę wielkości 50D (350D powoli pójdzie w odstawkę) z gripem
    - EF 17-55/2.8 + 70-200/4. Fajnie, jakby był margines jeszcze na
    jedno/dwa szkła (np. jasną 50 + 100 Macro) - nie chciałbym wymieniać
    torby jak dokupię kolejny obiektyw.
    - 580EX II i pierdoły: ładowarka do AA, ładowarka do aku aparatu

    Wszystko mam LowePro i bardzo mi się ich rzeczy podobają, dlatego
    chciałbym pozostać przy ich ofercie.

    Slingshoty raczej odpadają - brak miejsca wynika z tego, że w plecaku
    noszę inne rzeczy, więc plecak mi z pleców nie zniknie. Z tego też
    powodu odpadają plecaki - te dedykowane do foto mają z reguły za mało
    miejsca na typowo wycieczkowe rzeczy, tutaj chciałbym ostać przy tym co
    mam, lub plecaku typowo podróżnym.

    Myślałem o zwykłych torbach z paskiem na ramię - ale tutaj chętnie
    posłucham Waszych doświadczeń.

    Wpadłem na ich www, ale wybór toreb jest gigantyczny - zamiast dochodzić
    po rozmiarach i ich rekomendacjach, co w torbę wchodzi, byłbym
    niezmiernie wdzięczny za garść doświadczeń praktycznych jak ze sobą taki
    sprzęt nosić :)

    Dzięki!
    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign