  • 11. Data: 2020-08-21 17:41:18
    Temat: Re: Jaka teraz kamera / rejestrator?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/08/2020 16:47, z wrote:
    > W X-komie zwracam w ciągu chyba 14 dni bez problemu.

    Problemem z 70MAI jest klej. Konkretnie nie sposób ściągnąc kamery bez
    naruszenia kleju. Cieżko to oddać w takim stanie.

  • 12. Data: 2020-08-22 14:28:33
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 21 Aug 2020 09:51:32 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Albo są w miarę dobre, ale bez ekranu,

    A na kiego mi ekran w rejestratorze? Też kiedyś myślałem że jest
    potrzebny. Od kiedy mam 70mai jakoś nie odczuwam z tego powodu
    dyskomfortu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2020-08-22 14:28:56
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 21 Aug 2020 09:57:27 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Ekran w 70MAI jest ok.

    70mai pro. Nie pro nie ma ekranu.

  • 14. Data: 2020-08-22 14:32:23
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 21 Aug 2020 08:18:39 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Jest łatwo wymienialny. W kamerze jest tyle miejsca że nawet nie ma
    >sensu kupowac identycznego. Roboty na całe 5 minut.

    Tylko jest problem z tymi aku. Ja już wymieniałem w swojej G1H. I o
    ile ten fabryczny aku to wytrzymał jakieś 4 czy 5 lat, to ten nowy
    padł już po niecałym roku.

  • 15. Data: 2020-08-22 15:03:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-08-21 o 17:41, heby pisze:
    > Problemem z 70MAI jest klej. Konkretnie nie sposób ściągnąc kamery bez
    > naruszenia kleju. Cieżko to oddać w takim stanie.

    I serio masz z tym problem?
    Nie potrafisz go rozwiązać?
    ile ty masz lat? ;-)

  • 16. Data: 2020-08-22 15:56:07
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/08/2020 15:03, z wrote:
    > I serio masz z tym problem?

    Z oddaniem urządznia z uszkodzonym klejem? Tak, mam. Podobnie jak nie
    oddaje obryzionej bułki do piekarni. Wiem że to zachwoanie dalekie od
    normy społecznej.

    > Nie potrafisz go rozwiązać?

    Potrafie, ale to było by oszustwo.

    > ile ty masz lat? ;-)

    A to z wiekiem wstyd przemija?

  • 17. Data: 2020-08-22 15:57:40
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/08/2020 14:32, j...@i...pl wrote:
    > Tylko jest problem z tymi aku. Ja już wymieniałem w swojej G1H. I o
    > ile ten fabryczny aku to wytrzymał jakieś 4 czy 5 lat, to ten nowy
    > padł już po niecałym roku.

    Zaś mój po wymianie trzyma 2-gi rok bez obserwowalnej degradacji.
    Znaczy: kup następnym razem o $0.5 droższy.

  • 18. Data: 2020-08-22 22:07:23
    Od: z <...@...pl>

    Ja pier... Dziecko mi się trafiło.

    W tym sklepie zwrot bez podawania przyczyny jest tak samo oczywisty jak
    w internetowych.
    Taką mają specyfikę widocznie się im to opłaca.

    Przyklejasz swoją taśmą czy tytyrytką mocujesz i testujesz.

    Nie spodobało się to oddajesz.

    Następny klient dostaje kilkanaście zł. rabatu za otwarte pudełko i
    wszyscy są zadowoleni

    Ogarnij się. Mamy XXI wiek. Nikt tu nikogo nie oszukuje.

  • 19. Data: 2020-08-22 23:56:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/08/2020 22:07, z wrote:
    > Ja pier... Dziecko  mi się trafiło.

    Przynajmniej 500+ będzie.

    > Następny klient dostaje kilkanaście zł. rabatu za otwarte pudełko i
    > wszyscy są zadowoleni

    OK. Czyli jako klient płacę kilkaście zł więcej, bo jakiś pajac
    wczesniej otworzył pudełko i mu się kolor nie spodobał. Tak, wyobraź
    sobie, ktoś te kilkanascie zł więcej zapłaci. W innym produkcie.
    Sprzedawcy to nie instytucje charytatywne.

    > Ogarnij się.

    Nie, nie, wole tu zostać gdzie jestem.

    > Mamy XXI wiek. Nikt tu nikogo nie oszukuje.

    A ja potem się dziwie że na allegro opychają frajerom "nowe" czyli
    używane przez Januszy po śladach od trytytek. XXI wiek, co robić.

    Ja rozumiem, był bład w informacji o produkcje, niesprawne, krzywe itd
    itp. Ale żeby se sprawdzić? Ja bym chętnie przyjął jako sprzedawca, o
    ile tenże Janusz pokryje te kilkanaście zł. Ale nie pokryje. To Janusz.
    Reszta frajerów pokryje.

    PS. Kupuje czasami towar "ze zwrotu". W jednym znalazłem prusaka, na
    szczęście martwego, inny znowu był zalany czymś lepkim (głośnik BT).
    Naście zł, prawda?

    PS2. A nie szkoda tej przedniej szyby wiercić pod trytytki?

    PS3. Troluje. Bo mogę.

  • 20. Data: 2020-08-23 00:01:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-21 o 14:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > W zasięgu wycieraczek, czy powyżej?
    >

    > -----

    W zasięgu wycieraczek: https://ibb.co/VCbSmrJ
    Powyżej to nie bardzo byłby sens.