  • 1. Data: 2012-12-14 14:15:09
    Temat: Jaka różnica między MixPlus a Simplus?
    Od: "Asia" <j...@w...pl>

    Witam.
    Dość długo juz jestem w MixPlusie i właśnie skończył mi sie kolejny
    kontrakt. Z racji, że muszę zostać w tej sieci postanowiłam przedłużyć umowę
    na kolejne 15 m-cy oczywiście bez telefonu z doładowaniami po 30 zł.
    Dowiedziałam się, że po przedłużeniu automatycznie wchodzę z dotychczasowego
    MixPlus V w MixPlus VI. Do tej pory płaciłam 0.29 gr za całą rozmowę do
    Plusa i tyle samo za minutę do innych sieci(oprócz Play). Teraz mam płacić
    tak samo do Plusa ale do innych sieci już 0.39 gr/min. A więc mimo stażu -
    drożej.
    Przyjrzałam się ofercie na kartę(Simplus) tej firmy. I okazuje się, że ta
    oferta jest tak sama jak miałam do tej pory(0.29gr-Plus i 0.29 gr pozostałe.
    Dodatkowo mogę w niej zamówić nielimitowane połączenia do wszystkich w
    Plusie za 0.69 gr z Vatem/dziennie a Mix VI musiała bym za to zapłacić chyba
    ponad 80 gr. Tutaj też mogę zamówić opcję nieograniczoną ilość połączeń z 5
    osobami w Plusie za 10 zł czyli identycznie jak w Mixie VI.
    Zupełnie tego nie rozumiem bo przecież w Mixie muszę wywiazać się z umowy a
    w Simplusie jestem wolna i kiedy zajdzie taka potrzeba i zechcę mieć nowy
    telefon to z Simplusa przechodzę do MixPlusa i biorę telefon.
    Poprawcie, jeśli sie mylę i w których szczegółach?

    Pozdrawiam
    Aśka