eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJaka nowoczesna i prosta centralka do firmy? › Jaka nowoczesna i prosta centralka do firmy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Krykelat" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Jaka nowoczesna i prosta centralka do firmy?
    Date: Wed, 3 Jun 2009 10:09:59 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <h05i5n$4j9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1244023799 4713 172.20.26.236 (3 Jun 2009 10:09:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Jun 2009 10:09:59 +0000 (UTC)
    X-User: krykelat
    X-Forwarded-For: 127.0.0.1
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228042
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam. Co byście polecili do firmy na 5 linii miejskich i 40 numerów
    wewnętrznych? Linie analogowe. W miarę prosta w obsłudze, bo nie mam dużego
    doświadczenia. Z jakimś fajnym interfejsem pod XP. Opcje standardowe, disa,
    pooczta głosowa, logowanie, statystyki, błędy. Blokada na hasło wyjścia na
    linię miejską dla wybranych wewnętrznych. Możliwość zdalnego sterowania przez
    internet. Na pewno są jakieś produkty warte polecenia pod takie wymagania.
    Wszystko oczywiście żeby było w miarę bezawaryjne, proste dla użytkowników i
    bez chamstwa. Ktoś może używa czegoś w miarę podobnego? Krykelat

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: