    From: Raffaello <r...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Jaka lustrzanka amatorska?
    Date: Fri, 18 Jan 2013 10:02:35 +0100

    Witajcie

    Obecnie mam Canona 1000D z obiektywem standardowym i Tamronem 18-200mm 3.5.
    W zasadzie to praaawie by mi starczał, ale są problemy z wykonywaniem zdjęć
    w trudnych warunkach oświetleniowych. Ostatnio na imprezie okazało się, że z
    700 zdjęć wyszła może setka a i to po dojaśnianiu itepde.

    Dlatego szukam czegoś nowego, najlepiej ze stajni Canona albo Nikona - tylko
    nie wiem co ewentualnie wybrać.
    Limit cenowy - do 2.5 tysiąca PLN.
    Wymagania:
    - ładne kolory bez doprawiania ich (Canon 1000D dodatkowo nasyca barwy i
    wychodzi nie wiadomo co czasami)
    - karta SDHC
    - tanie i fajne obiektywy
    - duże ISO
    - szybki AF (bardzo szybki)
    - gdyby jeszcze miało wbudowane IS...
    - RAW + JPG
    - ergonomiczność wykonania (jestem przyzwyczajony do Canonów)
    Do czego:
    - krajobrazy, wycieczki na lądzie i na wodzie
    - warunki oświetleniowe od wspaniałych do bardzo trudnych takich jak
    fotografowanie w półmroku, albo nawet "na dyskotece" bez używania lampy
    błyskowej
    - wytrzymałość na długie leżenie i nagłe wyjęcie i focenie

    Co warto kupić w tej cenie jak podałem? Jest na rynku coś w ogóle wartego
    uwagi? Rozmyślałem nad serią 3 cyfrową Canona, ale czy to będzie
    odpowiednie?