  • 1. Data: 2009-07-11 23:35:50
    Temat: Jak zmienić sieć?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    obecnie telefon mam w SS. Jestem bardzo zadowolony, ale cena 66gr za minutę
    i 61gr za 100KiB z internetem są takie sobie. Rozglądałem się za Mobile
    (ale tam zero kontaktu z infolinią jest) oraz za Heyah. Tu chyba najlepiej
    (29gr za minutę i 2gr za 100KiB), ale gość mnie zastrzelił tym, że najpierw
    wysyłam do nich papiery, potem oni przenoszą numer, a potem wysyłają kartę
    pocztą. W efekcie mogę na kilka do kilkunastu dni pozbyć się telefonu, w
    zależności od tego jak poczta dostarczy. A jakby jeszcze coś zginęło, to w
    ogólności zostanę na lodzie. Nie mogę sobie na to pozwolić.

    Zastanawiałem się nad ofertami abonamentowymi, ale tam jest prawie tak
    drogo, jak w SS :(

    I teraz pytania:

    * Czy dobrze wyczaiłem, że oferta Heyah jest najkorzystniejsza?
    * Czy jest jakaś opcja (pomijając jechanie do Warszawy) na przeniesienie
    numeru do Heyah bez ryzykowania zostania bez telefonu?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-07-12 00:20:34
    Temat: Re: Jak zmienić sieć?
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Tristan pisze:

    > obecnie telefon mam w SS.
    A co to?

> [...]
    > zależności od tego jak poczta dostarczy. A jakby jeszcze coś zginęło, to w
    > ogólności zostanę na lodzie. Nie mogę sobie na to pozwolić.

    A bo sobie wybrałeś takiego teraz operatora i niestety. I tak jest wiele
    kłopotów z Grubasami stacjonarnymi co mają salony. Osobiste wizyty a i
    też możliwe problemy.

    > * Czy dobrze wyczaiłem, że oferta Heyah jest najkorzystniejsza?

    Zależy jak czaisz. Oferty operatorów, jak pewnie wiesz, są złożone tak
    jak nasze potrzeby (dużo bardziej :) ) więc co masz na myśli?

    > * Czy jest jakaś opcja (pomijając jechanie do Warszawy) na przeniesienie
    > numeru do Heyah bez ryzykowania zostania bez telefonu?

    A w Warszawie jest Salon Heyah? Operatorzy mają sracz...kę bo mają
    zamieszanie i nagonkę medialną. Może ktoś jest na grupie, po
    doświadczeniach korespondencyjnych i to w nowym świetle - ale to
    fizycznie niemożliwe.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-07-12 06:33:29
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Tristan pisze:

    > * Czy dobrze wyczaiłem, że oferta Heyah jest najkorzystniejsza?

    Nie ma czegoś takiego, jak "oferta najkorzystniejsza dla każdego".
    A czy jest najlepsza dla Ciebie, to wiesz najlepiej Ty sam.

    > * Czy jest jakaś opcja (pomijając jechanie do Warszawy) na przeniesienie
    > numeru do Heyah bez ryzykowania zostania bez telefonu?

    Zgodnie z ich stroną www- nie ma innej możliwości.
    Ale w takim na przykład Play rzecz załatwisz osobiście w Germanosie.

    Przy czym ja przenosiłem już "korespondencyjnie" numer do MK.
    Najpierw dostałem poleconym nową kartę, po czym zadzwoniono do mnie
    i ustalono datę przeniesienia. Ustalonego dnia stara karta przestała
    działać,
    nowa (z pewnym opóźnieniem, ale zawsze) zaczęła.
    Nie sądzę, by w Heyah miałoby być w stylu: najpierw
    wyłączają stary numer, a nowy SIM dopiero wysyłają...

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 4. Data: 2009-07-12 07:02:03
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Piotr M ni au koto ha itsumo tanosii

    > A co to?

    Sami Swoi

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 5. Data: 2009-07-12 07:43:29
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Dominik & Monika wrote:

    > Ustalonego dnia stara karta przestała
    > działać,
    > nowa (z pewnym opóźnieniem, ale zawsze) zaczęła.

    Z ciekawości - co to jest "pewne opóźnienie"? ;-)

    M.

  • 6. Data: 2009-07-12 11:29:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 02:20
    (autor Piotr M
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3ba8i$3or$1@inews.gazeta.pl>):

    > A co to?

    Sami swoi.

    > A bo sobie wybrałeś takiego teraz operatora i niestety.

    A co ma mój operator do tego? Mówię o Heyah, na którą zastanawiam się czy
    nie przejść.

    > I tak jest wiele
    > kłopotów z Grubasami stacjonarnymi co mają salony. Osobiste wizyty a i
    > też możliwe problemy.

    Tylko że oni chcą sporo za KiBy :( W stawce za minutę też są gorsi, ale w
    KiBach to już całkiem koszmar.

    > Zależy jak czaisz. Oferty operatorów, jak pewnie wiesz, są złożone tak
    > jak nasze potrzeby (dużo bardziej :) ) więc co masz na myśli?

    No napisałem: Cena za minutę i cena za kiby. Przydały by się zestawienia
    połączeń, ale tego chyba żadna przedpłata nie daje :(

    Wg dresiaczka z infolinii tak.

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2009-07-12 11:39:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 08:33
    (autor Dominik & Monika
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3c03p$h6h$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie ma czegoś takiego, jak "oferta najkorzystniejsza dla każdego".
    > A czy jest najlepsza dla Ciebie, to wiesz najlepiej Ty sam.

    No wiem, temu podałem kryteria. Cena za minutę i cena za KiBy.

    > Zgodnie z ich stroną www- nie ma innej możliwości.
    > Ale w takim na przykład Play rzecz załatwisz osobiście w Germanosie.

    No ale Play to porażka. Pomijam niski poziom oferty, to inni dzwoniąc do
    mnie będą poszkodowani. To największy haczyk Playa jak dla mnie. Zwłaszcza,
    że jak przeniosę numer, to ludzie nie będą wiedzieli zupełnie, że ich
    nabijam w butelkę. Nienawidzę za to Playa. Pewnie sam zostałem już tak
    oskubany przez nich nieraz.

    Poza tym Play ma 12gr za 100KiB, a Heyah 2gr. Więc 6 razy drożej w Play.

    No tak twierdzi dresiaczek z infolinii.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-07-12 13:55:45
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Tristan pisze:

    > No wiem, temu podałem kryteria. Cena za minutę i cena za KiBy.
    (ciach)
    > No ale Play to porażka. Pomijam niski poziom oferty, to inni dzwoniąc do
    > mnie będą poszkodowani. To największy haczyk Playa jak dla mnie. Zwłaszcza,

    Czyli jednak nie tylko cena za minutę i KiB.
    Ale to Twój wybór i mnie nic do niego.

    > No tak twierdzi dresiaczek z infolinii.

    To masz wybór mu uwierzyć albo zapytać innego.
    Ja do Heyaha się nie przenosiłem, ani nie znam nikogo, kto to
    robił. Podałem, co było jak przenosiłem się "korespondencyjnie"
    do MK- IMHO było to logiczne (najpierw nowy sim, potem wyłączenie
    starego).

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 9. Data: 2009-07-12 13:58:11
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Tristan pisze:

    > No napisałem: Cena za minutę i cena za kiby. Przydały by się zestawienia
    > połączeń, ale tego chyba żadna przedpłata nie daje :(

    Jeśli przez "zestawienia połączeń" masz na myśli biling, to owszem,
    jest to w prepaidzie (na pewno ma Play, Carrefour Mova).

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 10. Data: 2009-07-12 13:59:06
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Z ciekawości - co to jest "pewne opóźnienie"? ;-)

    Pewne, czyli gwarantowane ;-)

    Kilkanaście godzin obie karty sim nieaktywne.

    --
    Dominik & Co (z domku)