  • 11. Data: 2011-04-08 22:17:51
    Temat: Re: Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 00:12:28 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > https://support.skype.com/en-us/faq/FA10411/Why-can-
    t-I-download-Skype-Lite-or-Skype-for-Windows-phones

    to nie jest dokładnie prawda - plik wciąż jest na serwerze i wciąż MOŻNA go
    ściągnąć - przed 5 sekundami sprawdzałem.
    Wystarczy miec bezpośredni link do caba, który mozna znaleźc w jakieś 3
    minuty w necie. Ot, taki teścik na inteligencję.
    Fakt, ci co pracują na azbeście pewnie go obleją :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 12. Data: 2011-04-09 07:03:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Apr 2011 00:12:28 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Ja też
    >https://support.skype.com/en-us/faq/FA10411/Why-can
    -t-I-download-Skype-Lite-or-Skype-for-Windows-phones

    Ja tu czegos nie rozumiem - ktos sie na kogos obrazil, ktos nie chcial
    zaplacic, czy odwrotnie - zaplacil wystarczajaco duzo ?

    Czy ja dobrze pamietam ze dawniej iphone byl dla skype jakis
    niekoszerny ? Coz to je porobilo :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-04-09 07:40:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 09:03:49 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ja tu czegos nie rozumiem - ktos sie na kogos obrazil, ktos nie chcial
    > zaplacic, czy odwrotnie - zaplacil wystarczajaco duzo ?

    Na WM od zawsze był problem, bo Microsoft na życzenie operatorów zepsuł
    system i później już nie umiał albo nie potrafił naprawić.
    Zepsuł tak, że na słuchawkę kierował tylko i wyłącznie dźwięk z połączenia
    voice. Każdy inny dźwięk z systemu i innego połączenia szedł wyłącznie na
    głośnik. Robiło to problemy przy wszelkich voipach - trzeba było używać
    zestawu słuchawkowego.

    W ostatnich modelach jakoś to opanowano robiąc dziwne sztuczki, tzn
    opanowali to macherzy z xda-develeopers i kilka firm od aplikacji
    voipowych. Nie na każdym modelu działało to dobrze itp. Skype olało knucie
    z tym i poszło w modniejsze systemy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 14. Data: 2011-04-09 13:20:22
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 8 Kwi, 14:05, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Po pora ce Skype na telefonach z Androidem, patrz w tek poprzedni,
    > chcia bym wytestowa Skype na dwu telefonach z WM 6.1 jakie mam
    > do dyspozycji ale nie mog znale Skype dla WM, zle szukam czy nie ma?

    Posiadam działający (bynajmniej na i600 właśnie sprawdzałem) mogę
    podesłać zainteresowanym.
    Instalka CAB dla SP z WM ~11,5Mb "PL" of course Wersja:3.0.0.256.

    Pozdrawiam: Marek Sondej

  • 15. Data: 2011-04-09 13:46:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-09 15:20, Marek Sondej pisze:

    > Posiadam działający (bynajmniej na i600 właśnie sprawdzałem) mogę
    > podesłać zainteresowanym.
    > Instalka CAB dla SP z WM ~11,5Mb "PL" of course Wersja:3.0.0.256.

    Bosz, "przynajmniej", nie "bynajmniej" :/

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 16. Data: 2011-04-09 13:54:32
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 9 Kwi, 15:46, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:

    > Bosz, "przynajmniej", nie "bynajmniej" :/
    >
    > --
    > Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    > "I must rule with eye and claw -- as the hawk among lesser birds."

    Bosz, oczywiście dałem d..py i nic mnie nie upierdliwia.

    Pozdrawiam: Marek Sondej