  • 1. Data: 2011-04-06 22:13:19
    Temat: Orange i ich extra numerek
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    Wywalili mnie na cycki, bo zaoferowali usługę którą na żywca testują na
    debilach (tfu, klientach), kasując za to oczywiście 3zł co miesiąc.

    Wziąłem sobie toto uruchomiłem i przez 2 tygodnie na 10 prób 8x nie
    można się było do mnie dodzwonić na DOTYCHCZASOWY numer. Wybierający mój
    numer słyszał, ze Połączenie nie może być zrealizowane.

    Po 2 tygodniach polepszyli usługę, abonent wywołujący mnie dostawał
    piękny sygnał wołania, a ja nie miałem śladu, ze ktoś do mnie dzwonił.

    Poirytowany zapytałem konsultanta, czy wolą rozmawiać ze mną, czy z
    programem TVN Uwaga, wówczas oddzwoniła do mnie kierowniczka BOK i
    obiecała pomóc. Owszem wszystko ruszyło na 4,5 dnia i w ubiegłą sobotę
    znów Połączenie nie może być zrealizowane.

    Oczywiście zgłaszam, w poniedziałek dzwoni konsultant i pyta czy już
    wszystko działa. Nosz kur*, a skąd mam wiedzieć? Nie mówię ludziom -
    dzwońcie do oporu i informujcie ze nie dodzwoniliście się, bo niby
    dlaczego moi kontrahenci maja testować to???

    Dostałem (na razie wirtualnie) 50% upustu na abo za tamte 14 dni
    niepełnego działania telefonu. Ale nadal nie rozumiem, dlaczego to
    klienci za swoją kasę mają Oranżadzie testować usługi? Oczywiście
    anulowania abo za usługę extra numer za te 14 dni nawet nie przebąknęli,
    a chyba powinni :(

    A od jutra chcą mi dać ProPozycje dla Firm. Chyba nie przyjmę!