  • 11. Data: 2011-08-06 18:49:11
    Temat: Re: Jak wygląda nagranie z Vectry
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-06 15:51, Grzybol pisze:
    > W krzoki sie spieprza, na chodnik, w wąskie uliczki... ale co
    > ja będę młodych uczył... Cezetą sie kiedyś uciekało...:-)

    Prawda? ;D

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 12. Data: 2011-08-06 19:05:36
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-08-06 19:37, Użytkownik Grzybol napisał:

    > No tak, ale cezeta to nie yamaha:-)

    > Hehe, mnie takim fiatem z aparatem zdjecie jebnęli jak uciekałem im jawą
    > sport poj. 50ccm!!! Po osiedlu spieprzałem i mnie nie złapali. Na drugi
    > dzień do domu przyszedł dzielnicowy i kazał mi na komende isc. Tam
    > pogrozili, powiedziełem ze juz nigdy wiecej i puscili mnie. Mialem 13
    > lat. Jak wychodziłem to inny milicjant jebał ze śmiechu z tych dwóch co
    > im uciekłem - nie mógł się powstrzymać i zaczął przy mnie:-)

    Bo nigdy sam nie gonił za dzieciakiem na motorowerku po alejkach.
    Jak się dzieciak uprze to można go tylko rozjechać ale zatrzymać
    się nie da.
    A prześwity w blokach i wąskie przejścia dla pieszych gdzie
    samochodem nie przejechał były na osiedlach chyba od zawsze.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-08-06 20:31:48
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-08-06 19:25, Tytus z domQ pisze:

    > blyskalo. A to FSO 1500 milicyjne z takim smiesznym aparatem
    > fotograficznym dokumentowalo "moje piractwo drogowe" cykajac foty jak
    > dojechali w zasieg aparatu...

    Pewnie słynny Trafipax, na bazie równie słynnego aparatu Ami ;-)

    --
    Pzdr

    JKK