    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Date: Thu, 17 Nov 2011 19:13:13 +0100

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]
    >> Zmień kaloryfer... ;-)
    >
    > Chcesz w ucho? ;)

    Ze względu na późną porę - upraszam o zawieszenie kary... ;)

    > Ż'aluzję paniał ;)

    Swoją drogą to kolejny przyczynek, jak każda większa dyskusja na
    grupie meandruje na zupełnie nowe tereny, po czym zmierza ku ulubionym
    przez wszystkich tematom (wg niektórych każda dyskusja zawsze zmierza
    do argumentów ad hitlerum - ich brak można uznać za dojrzałość pyryfycy. :))
    Poruszając się wstecz, najkrótszą drogą do źródła, wychodzi taki bieg rzeczy:

    - Witam! Mam może banalny problem...

    (tu historia się zaczyna... :)

    - trwałość dobrze wywołanego filmu to 100 lat i więcej.

    - Wedle mojej wiedzy jedyna sensowna metoda to wylicytować
    profesjonalny (= szybki i z dobrymi osiągami, zwł. w dziedzinie ostrości
    i dynamiki, gdzie plusteki leżą i kwiczą)

    - Wtedy płytki były lepszej jakości (i nie działa tu efekt
    ''panie, przed wojną wszystko było lepsze'').

    - Panie, ale po co komu wojna. 10 lat temu wszystko było lepsze.
    I to wcale nie jest efekt. To prawda.

    - Wszystko, a najbardziej cyfrowe aparaty.

    - No dobra. Nie wszystko. Wyjątek potwierdzający regułę.

    - Myślę że to co uprawiasz to jest gdyranie starego człowieka.

    - Czwarty rok szukam "niebułowatego" odkurzacza, który wejdzie
    mi pod kaloryfer (zawsze tam wchodził stary Zelmer).

    - (tylko się nie złap na te z wykrywaniem uśmiechu ze względu na
    większe lagi - ja tam czekam na te niskoszumiące FF z wymienną ssawką.

    - Chcesz w ucho? ;)

    Mariusz [mr.]

    PS. A co do odkurzacza: musisz chyba doczekać, aż przyjdzie moda
    na retro w dizajnie odkurzaczy. ;-)