-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshost
ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Jak to jest ze skośnymi zębami?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: Fri, 2 Mar 2012 23:13:40 +0100
Message-ID: <1ost6rbp9mebw$.pm1u5dqwgbgx.dlg@40tude.net>
Lines: 15
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.40.208
X-Trace: 1330726421 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1261 83.25.40.208:16409
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2437541
[ ukryj nagłówki ]Jak to w końcu jest ze skośnymi i prostymi zębami w skrzyniach biegów?
Na pewno proste zęby wyją, ale jak jest z ich wytrzymałością?
Bo zawsze mi się wydawało że proste zęby są mocniejsze i dlatego spotyka
się je w sporcie.
Teraz się dowiedziałem jakoby prostsze zęby były podobno słabsze, a w
spotyka się je w sporcie budżetowym, bo takie zęby dużo łatwiej zrobić na
prostszym sprzęcie do obróbki metalu.
I faktycznie - taki lepszy osprzęt do skrzyń biegów jest jak najbardziej na
zębach skośnych.
Z drugiej strony nawet w cywilnych samochodach spotyka się czasami żeby
proste na pierwszych biegach, albo wstecznym - tego prostotą wykonania w
małym warsztacie nie da się wytłumaczyć.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.12 23:35 Tomasz Pyra
- 02.03.12 23:47 BartekK
- 03.03.12 00:49 KrisPolska
- 03.03.12 10:16 J.F.
- 03.03.12 10:51 AL
- 03.03.12 10:53 AL
- 03.03.12 11:29 Grejon
- 03.03.12 11:40 J.F.
- 03.03.12 18:05 v...@i...pl
- 03.03.12 18:38 Hinek
- 04.03.12 02:18 v...@i...pl
- 04.03.12 13:06 Jackare
- 04.03.12 13:20 J.F.
- 13.03.12 07:32 MarcinJM
- 13.03.12 07:45 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie